Snoop Dogg - I Wanna Thank Me (2019)

Label: Doggystyle

1. What U Talkin' Bout (2:42)
  2. So Misinformed (3:52)

met Slick Rick

3. Let Bygones Be Bygones (3:05)
  4. One Blood, One Cuzz (3:53)

met DJ Battlecat

5. Countdown (2:18)

met Swizz Beatz

6. I C Your Bullshit (3:48)
  7. Turn Me On (3:18)

met Chris Brown

8. Blue Face Hunnids (3:16)

met YG en Mustard

9. New Booty (3:03)
  10. Take Me Away (4:00)

met Russ en Wiz Khalifa

11. Do It When I'm in It (3:53)

met Jermaine Dupri, Ozuna en Slim Jxmmi

12. First Place (3:40)

met Tdot Illdude

13. Focused (2:44)
  14. Rise to the Top (4:31)

met Trey Songz en Swizz Beatz

15. Wintertime in June (4:40)

met Nate Dogg

16. Doo Wop Thank Me (1:00)

met The HamilTones

17. Main Phone (3:42)

met Rick Rock en Stressmatic

18. Do You Like I Do (3:59)

met Lil Duval

19. I've Been Looking for You (4:10)

met Eric Jaye

20. Little Square UBitchU (2:35)

met Anitta

21. Ventalation (3:27)

met RJmrLA, $tupid Young en Azjah

22. I Wanna Thank Me (3:41)

met Marknoxx

avatar van thomzi50
De eerder uitgelekte nummers, zeker 'Let Bygones Be Bygones' (over Suge Knight), wekten veel hoop: een beetje de oude Snoop, boeiende teksten (over zijn verleden dus), een oldschoolfeel die niet te krampachtig aanvoelde en zelfs wel wat toevoegde aan eerder werk, al wil Snoop wel erg duidelijk zijn oude publiek behagen. Op zich is daar niet zo veel mis mee, maar waarom wil hij tegelijkertijd óók zijn nieuwe fans op dit album? Waarom is het zo vol? Qua nummers, qua gasten, qua stijlen? Waarom moet een album als dit in hemelsnaam bijna tachtig minuten duren - wie wil dat nog werkelijk helemaal beluisteren? Ik toch niet, hoewel er genoeg boeiende momenten op het album te vinden zijn, zo op het eerste gehoor. Had hier graag een overtuigende 35-40 min versie van gehoord.

avatar van TheLegacy
Paar leuke nummers, maar over het geheel genomen gewoon een belachelijke kutplaat.

avatar van Kos
Kos
Oef.. dit valt niet mee..

avatar van Silky & Smooth
Bij vlagen redelijk tot goed, maar het is een behoorlijke zit. Ruim de helft had hij eraf kunnen laten en dan was er een prima album overgebleven.

avatar van Insanity
Luistert lekker weg ik heb totaal geen moeite met een zit van 80 min ik vind na zijn eerste album eigenlijk geen 1 album nog leuk van snoop dogg maar deze vind ik opzich wel lekker weg luisteren

avatar van radio 538
Lekker album, goeie vipes en je beweegt stiekem mee, mooiste nummer voor mij is

Wintertime in June, ook New Booty was erg lekker hahaha