Flying Colors - Third Degree (2019)

1 stem

13. Love Letter [Alternate Version] *
  14. Last Train Home [Alternate Instrumental Version] *
  15. Crawl [Alternate Instrumental Version] *
  • vanaf vrijdag 4 oktober te koop
Inmiddels staat het nummer More op Spotify en staat de clip op YouTube.

Niet helemaal mijn cup of tea...Ik hoor vooral veel Muse, Portnoy ramt het nummer helemaal dicht, iets wat hij de laatste tijd juist niet meer zo vaak deed en de kwaliteiten van de heren Morse komen niet echt uit de verf. Bij de zang moet ik vooral aan Tom Yorke denken...mooie stem, dat wel.

Hopelijk doet de rest van het album me wat meer.

avatar van legian
Muse, verrekt dat is het wat ik hoor, dat is een goeie Hepie&Hepie. Ook hier valt het nummer niet echt. Tegelijkertijd vond ik de vorige albums ook niet echt bijzonder. Heb ze altijd als tussendoortje gezien eigenlijk. Dit album zal ook wel weer wat leuke nummers brengen.