Generation X - Generation X (1978)

Punk
Label: Chrysalis

1. From the Heart (2:08)
  2. One Hundred Punks (3:08)
  3. Listen (3:24)
  4. Ready Steady Go (2:58)
  5. Kleenex (2:06)
  6. Promises Promises (5:18)
  7. Day by Day (2:05)
  8. The Invisible Man (2:56)
  9. Kiss Me Deadly (4:24)
  10. Too Personal (2:17)
  11. Youth Youth Youth (6:07)
avatar van pjh1967
Heb een elpee met m.i. een mooiere hoes en andere tracklist. Weet iemand welke juist is. De hoes die hier geplaatst is ziet er uit als een goedkope verzamelaar.

1. Gimme Some Truth
10. Kiss Me Deadly
11. Wild Dub
12. Youth Youth Youth

avatar van freddze
De hoes is inderdaad verkeerd. Deze die jij voorstelt is inderdaad de juiste originele LP hoes uit 1978. Ik heb net een aanvraag tot correctie van de hoes en de releasedatum (1978 i.p.v. 1979) ingediend.

De tracklijst die er staat lijkt dan weer wel te kloppen. De jouwe vind ik niet zo direct terug op 't net. Misschien moet je jouw extra tracks nog aanvullen als bonustracks?

avatar van pjh1967
De mijne is een amerikaanse persing, vandaar waarschijnlijk de afwijkende tracklist.

weet er iemand een mp3 van dancing with myself. in de generation x versie, niet de latere billy idol solo versie

avatar van Tekh
ik weet wel dat die versie op de cd kiss me deadly staat en daar heette ze ook gen X ipv generation X

avatar van Tekh
die cd staat hier trouwens ook niet op de site zie ik nu.

avatar van Jumperjack
Ik heb deze op LP en ik vind het een bijzonder geslaagd album, een van mijn favoriete Punk albums. 100 punks en Promises, Promises draai ik nu 30 jaar na datum nog steeds. Om mijn originele LP uit 1978 zit de hier afgebeelde hoes en ook deze tracklist komt overeen.