Britney Spears - Oops!...I Did It Again (2000)

Label: Jive

1. Oops! ... I Did It Again (3:31)
  2. Stronger (3:23)
  3. Don't Go Knockin' On My Door (3:14)
  4. (I Can't Get No) Satisfaction (4:28)
  5. Don't Let Me Be The Last To Know (3:50)
  6. What U See (Is What U Get) (3:14)
  7. Lucky (3:25)
  8. One Kiss From You (3:23)
  9. Where Are You Now (4:39)
  10. Can't Make You Love Me (3:16)
  11. When Your Eyes Say It (4:06)
  12. Girl In The Mirror (3:36)
  13. You Got It All * (4:09)
  14. Heart * (3:01)
  15. Dear Diary (2:46)
avatar van Backdrifter
shappy1010 schreef:

Hmm jou top 10 zou zo uit Rolling Stone Magazine geknipt kunnen zijn, dus vind ik ook niet echt origineel.

Schoppen kunnen we allemaal he?

wat bedoel je met schoppen kunnen we allemaal?
En hoezo niet erg origineel, tis mijn top 10, en dat hij ongeveer klopt met platen uit de Rolling Stones magazine, wil gewoon zeggen dat het gewoon keigoeie platen zijn....toch?

Uiteraard want Rolling Stone is de standaard aangaande kwaliteit en het bepalen van wat goed is

avatar van Klumpie
Dramatisch deze muziek en dan praat ik over alle albums van Britney Spears zonder er 1 gehoord te hebben. Maar als je die singles op de radio al hoort, dan vraag je je toch of er wat met jezelf mis is of met mensen die dit goed vinden. Waarschijnlijk is het beide niet omdat je nou eenmaal verschillende smaken hebt. Maar 1 ding is zeker ik vind dit afschuwelijke muziek. Ik onthou mij van mijn stemrecht.

Daan schreef:
Laatst was er een soort special of zoiets van haar op MTV. Jezus, dat mens is erg. Ze zit zich de hele tijd als een klein kind te gedragen. Ze kan niet eens zelf zingen, ze doet alles met playbacken. En ze heeft het ook constant over sex en vriendjes en dat soort dingen. En tussendoor haar kinderachtige gedrag beweert ze toch maar even dat ze op haar nieuwe CD volwassen is geworden. Yeah right
Heb haar een keer live gehoord, dat was nu niet bepaald zo slecht hoor! Klonk natuurlijk wel niet als prachtig, maar kon er zeker door. En, welke ster gedraagt zich nu niet als een klein kind?
Ga wel deels akkoord met je..

avatar van avdj
1,5
Jawel, deze heb ik in m'n collectie.
De cover van Satisfaction is echt

avatar van levenvergeten
avdj schreef:
Jawel, deze heb ik in m'n collectie.
De cover van Satisfaction is echt

Echt een schandalige cover van Satisfaction, hoe je een nummer kan verpesten(licht uitgedrukt) is al bewezen door heel veel bands, maar onze Brit spant toch wel de kroon door op dit album een cover van Satisfaction en op de volgende I love Rock n Roll. Ik moet eerlijk vertellen, de rest van t album heb ik niet gehoord, hier was ik benieuwd naar. En ik heb t beluisterd en nooit meer aangeraakt. ik ben niet van plan te gaan stemmen ook.

Toen ik deze CD voor mijn verjaardag kreeg, was ik superblij en kon je de glimlach met geen mogelijkheid van mijn gezicht krijgen.. Totdat ik de cd wou opzetten. Ik doe het hoesje open en zie dat er geen CD in zat. Bijna moest ik huilen, helemaal toen ik de rest van mijn verjaardag heb moeten horen: "Oops!...Er zat geen cd in!" Toen was die glimlach wel weg ja..

Maarja, vroeger heb ik hem grijs gedraait, en kende het nummer Lucky helemaal uit mijn hoofd. Tegenwoordig staat hij helemaal onderaan in mijn CD-rek.
Mijn stem zal niet echt iets toevoegen, aangezien ik de CD nooit luister. Denk dat ik 6 jaar geleden de CD minimaal een 4 had gegeven..

Al 7 jaar, mijn idool ..
Foto's
Cd's
Dvd's
Kleding
Parfum
Barbiepoppen!

Britney, geweldige chick.
Mensen die zeggen dat t niet zo is, jou mening. Maar in de muziekindrustie, gaat het heel goed [ NU NOG! Ook al zingt ze niet ]

5 sterren.

Bobiej
Oops! ... I Did It Again is gecoverd door de Finse metalband Children Of Bodom. Die versie vind ik toch veel mooier.

avatar van miss_gnr
ik heb deze cd nog thuis liggen en ik luister hem eignelijk nooit meer maar toen in diej tijd was ze leuk maar daarna werdt ze een stuk minder maar baby one more time vind ik nog leuker eigenlijk alleen wel jammer dat ze satisfaction van de stones heeft gecoverd hoewel het opzich een goed nr is maar totaal anders

Har
miss_gnr schreef:

punten en komma's zijn best handig

avatar van oruiz
weer een meesterwerk van de hand van mevrouw B. Spears. Elk zichzelf respecterende muziekliefhebber dient deze plaat in zijn of haar kast te hebben

avatar van kaj_666
ik snap niet dat al die zogenaamde muziekkenners hier geen respect kunnen hebben voor perfecte marketingpop. dit is toch alles wat tieners willen horen (ook ik toen die cd uit kwam) en er zitten - eerlijk is eerlijk - best een paar leuke liedjes tussen. om te zeggen dat het heel goed is, is misschien overdreven, maar lager dan een 3 kan ik niet gaan

Ik vind dit wel een tof album. Ze weet wel met welke liedjes ze ons moet pakken of laten meedansen. Er zijn echt goeie liedjes op deze cd. Bravo Britney

dit zie ik eerste keer dat je videoclip kan bekijken en ben al half jaar lang lid . maar in ieder geval luister al jaren naar britney maar laatste tijd gaat het what minder maar blijft leuk

1,5
Ik was vroeger fan van Britney. Toen vond ik het een geweldig album. Lucky vond ik het mooiste lied. Maar nu? Alleen I can't get no satisfacton is een goed nummer, en een cover..

avatar van kaztor
Backdrifter schreef:

Dus, je twijfelt?

Hier toont Britney nog maar eens dat ze verder borduurt op haar eerste cd Baby... one more time. De songs zijn even popgevoelig en verstevigen haar imago als popdiva die heerlijke liedjes maakt voor iedereen. 4/5.

avatar van musicman13
zo laag dit is echt jeugd materiaal!! een 5

Ik wist niet dat de nummers You got it all en heart bij dit album hoorden......

avatar van LucM
1,5
De titel van dit album had niet beter worden gekozen, want de muziek hierop is krek hetzelfde als op het debuut nl. lichtvoetige tienerpop. Wel geef ik toe dat er aardige nummers op staan zoals "Stronger" en "What U See (Is What U Get)" en "Lucky" vind ik zelfs een prima popsong. Echter, met de Rolling Stones-cover "Satisfaction" verdient ze de dood met de kogel en de tekst van het nummer "Dear Diary", dat ze zelf schreef, is tenenkrommend. De rest is ook niet memorabel te noemen. Even vergankelijke als perfecte marketingpop.

joeri592
musicman13 schreef:
zo laag dit is echt jeugd materiaal!! een 5

hee pipo zelf geef je ook maar 2 sterren...

rick*
Net als haar vorige CD heel leuk, niet heel anders, de singles zijn opnieuw geweldig

"Als het niet stuk is, blijf er dan vanaf" is hier de formule en die werkt hier wel aardig.

Alleen zijn 15 nummers te veel voor een album van Britney. Maximaal 10 liedjes, het liefst uptempo nummers, is genoeg voor Spears. Één ballad is trouwens ook meer dan de gemiddelde luisteraar aan kan.

Dieptepunt: "The girl in the mirror, is meeeeeeeee"

Maar ondanks dat wel een leuke geen-zorgen CD.

avatar van PEN15
Dieptepunt was oops did it again voor mij, omdat dat in die tijd gold als een meesterwerkje. Ik kon destijds niet begrijpen dat mensen hier mee wegliepen. Je hoeft de cd niet beter te kennen om een oordeel te vellen, je kunt zo een nummer beluisteren op internet en dan weet ik het weer dat ze totaal niet kan zingen. Er staat ergens een paar blokken hierboven dat ze live wel kan zingen, nou dat zal dan wel selectief vastgelegd zijn om wat negatieve oordelen over haar weg te werken en wat denk je, niet iedereen zingt zo slecht als de losers bij popstars. Feit blijft dat al haar stem met de computer wordt bewerkt en dat ze in de refreinen haast niet meer te horen is elk nummer wordt vergezeld met een koortje. Bij Modern Talking begint iedereen te lachen, bij Britney is het .. kunst?

Aan de cover te zien was britney bezig met haar eerste haar ontkleuring, ghehe.

avatar van Poeha
Ik lach niet om Modern Talking, vind nog steeds dat ze een paar leuke nummers hebben gemaakt.

Ik za dit album nog eens beluisteren, maar ik denk dat die 2,5 * er zeker niet hoger op wordt.
"Lucky" vind ik trouwens nog wel een lekker nummer.

avatar van Emile93
Dit is Britney's 2e beste album!!!! Haar debuut was sterker. Hier had ze nog echt leuke liedjes. Haar nummers zijn nu gericht op de commercie en de nieuwe albums (na deze) kunnen alleen nog maar verkocht worden als ze 3/4 naakt gaat!!! Heel jammer!!!!
Voor dit album zeker 4 sterren!!!!

Music & Me
Haar nummers zijn nu gericht op de commercie

Wordt wakker Emile, denk je dat nummers als Oops! ... I Did It Again, Stronger & ...Baby One More Time niet voor de comercie gemaakt zijn? Ze heeft nooit anders gedaan. Het hedendaagse puber publiek stelt geen eisen, heb je een leuk koppie dan maken ze er een cd omheen. Je hoeft niet eens te kunnen zingen daar is B. Spears het voorbeeld van. Er komt een tijde dat de pubers van nu ook hun muziek smaak ontwikkelen en dan zal je het met me eens zijn waarschijnlijk

Rihanna, Elize, Britney Spears, Ke$ha, Hilary Duff enz het is allemaal 1 pot nat.

avatar van VanDeGriend
Fijn postje hoor .

Ik ken heel wat pubers met een "beter" ontwikkelde smaak dan de gemiddelde 25 plusser. Ik weet trouwens niet beter dan dat alle muziek op een schijfje geperst, bedoeld is om te verkopen. Ken wel een paar hooggewaardeerde artiesten die net zo graag veel plaatjes verkopen/verkochten als Britney Spears en daar hun acties op afgestemd hebben. Daar komt bij dat in het kaugomballenpopgenre heel wat slechtere dingen gemaakt zijn en dit best een gezellig albumpje is. Ik stoor me er in ieder geval niet aan als dochter Famke het op zet. En ja, ik vind ook dat ze er leuk uitziet

Music & Me
Fijn postje hoor

Het had bij nader inzien door mij wel iets anders neergetypt kunnen worden, het was in ieder geval niet zo hard bedoeld als het overkomt waarschijnlijk.

kaugomballenpopgenre is wel een geschikte term inderdaad. Maar kom op, je bent toch wel met mij eens dat dit niet bepaald hoogstaand is en maar voor 1 ding gemaakt is.

Niet elke artiest brengt overigens albums uit voor de comercie, er zijn zat artiesten die bewust de publiciteit niet opzoeken met hun albums maar meer Underground willen blijven. Met het gevolg dat ze een klein publiek aanspreken en dus niet grote verkoopaantallen behalen.

Daarnaast ben ik het wel met je eens dat er zat grote artiesten zijn die grote verkoopaantallen willen behalen, maar wel met muziek die ze zelf graag horen en daar echt hun ziel en zaligheid in stoppen. Dat gevoel heb ik bij dit kaugomballenpopgenre niet, ze weten geen emotie op mij over te brengen. Het is dus echt gemaakt voor 1 ding mijn inziens.

Los daarvan heb ik helemaal niets tegen grote cd verkopen integendeel, alleen vind ik dit (Britney Spears, en ander genoemende artiesten) weinig om het lijf hebben (letterlijk en figuurlijk) en vind ik het meer makkelijk scoren muziek. Het voegt niets toe aan de muziekindustrie mij inziens en het lijkt allemaal op elkaar.

Je bent toch met me eens dat het ook niet meer echt om de muziek draait bij dit soort artiesten, maar vooral wie er het minst durft te dragen op het podium. Los daarvan hoor je ook nog overduidelijk de met de computer vervormde stemmen. Ik kan er niets mee.

Maar goed, de vorige post was niet zo kort door de bocht bedoeld in ieder geval.

avatar van LucM
1,5
Ik kan Music & Me goed begrijpen. 'kauwgomballenpop' of 'bubblegumpop' of 'fabriekspop' is de beste omschrijving voor dit album en Britney Spears. Zoals ik eerder zei, enkele nummers vind ik best aardig maar dit is duidelijk een puur marketingproduct, van oorspronkelijkheid of artistieke integriteit is nauwelijks sprake en veel emotie brengt ze ook niet over. 'Artiesten' worden door de platenmaatschappij/producers gemaakt om goed in de markt te liggen, ze hoeven niet te kunnen zingen (hun 'zang' wordt door de computer vervormd), dit is een droevige evolutie in de hitparadepop en de laatste 10 jaren schering en inslag. Al vind ik de door Music & Me vermelde 'artiesten' als Rihanna, Ke$ha en Hilary Duff nog wat erger.