Post Malone - Hollywood's Bleeding (2019)

Label: Republic

1. Hollywood's Bleeding (2:36)
  2. Saint-Tropez (2:30)
  3. Enemies (3:16)

met DaBaby

4. Allergic (2:36)
  5. A Thousand Bad Times (3:41)
  6. Circles (3:35)
  7. Die for Me (4:05)

met Future en Halsey

8. On the Road (3:38)

met Meek Mill en Lil Baby

9. Take What You Want (3:49)

met Ozzy Osbourne en Travis Scott

10. I'm Gonna Be (3:20)
  11. Staring at the Sun (2:48)

met SZA

15. Myself (2:38)
  16. I Know (2:21)
  17. Wow. (2:29)
avatar van overmars89
Tsja, weer veel van hetzelfde en het album duurt weer veels te lang. Wel een paar aardige nummers en heel veel hele slechte. Dat nummer met Ozzy Osbourne; wat afschuwelijk..

avatar van Flipm0de
Post zijn eerste twee albums waren prima te doen met een groot aantal echt goede nummers. Ondanks het grote pop gehalte voelde het toch voornamelijk Hip Hop.

Na de eerste twee luisterbeurten voelt dit album helaas veel meer pop met veel echt slechte tracks en weinig uitschieters.

avatar van Kos
1,5
Kos
Godsamme wat is dit vreselijk ruk zeg.

avatar van Mausie
In hoeverre valt dit nog hiphop te noemen? Verder valt vooral op dat Post Malone een karikatuur van zichzelf is geworden. Op zijn vorige plaat kon ik een paar nummers nog wel waarderen, maar dit klinkt echt naar niks.

Eeuwig zonde dat deze versie van the internet er niet op is gekomen, zonder gebrabbel natuurlijk. De rest is niet super interessant. Meer pop dan hip-hop.

Typische Post Malone plaat. Merendeel klinkt hetzelfde en volgt dezelfde formule. Lijkt met minder passie te zijn gemaakt dan zijn vorige werk.

avatar van Demon.
De "hiphop" nummers vind ik goed. Hollywood's Bleeding en Goodbyes. Young Thug is geweldig op die laatste. De pop nummers vind ik niet erg fijn.

avatar van Mausie
Sunflower kan ik nog wel waarderen, leuke poptrack.

avatar van frolunda
1,5
Van alle nieuwe Hiphop sterren van de laatste jaren vind ik deze Post Malone toch wel de minste.Alhoewel,in mijn beleving heeft Hollywood's Bleeding niet al te veel met het genre te maken.
Een soort van dance/pop waar Malone met een licht elektronisch effect op zijn stem overheen (lijkt) zingt.
Net als zijn voorgaand album heeft ook zijn nieuwste plaat weer behoorlijk te lijden onder eenvormigheid.
Alleen sommige gastoptredens zorgen soms voor wat variatie,net als de leuke gitaarsolo in Take What You Want waar ook nog,de van geen ophouden willen weten,Ozzy Osbourne opduikt.
Kwalitatief gezien houdt het echter allemaal weinig over.Snap echt niet waarom dit,terwijl er zoveel veel betere alternatieven zijn,door best een aanzienlijke groep mensen goed gevonden wordt.
Zal ongetwijfeld de sociale media iets mee te maken hebben.

avatar van MeesBowieFan1
'goodbyes' kan ik nog wel waarderen, maar de rest is commerciele rommel