Post Malone - Hollywood's Bleeding (2019)

Label: Republic

1. Hollywood's Bleeding (2:36)
  2. Saint-Tropez (2:30)
  3. Enemies (3:16)

met DaBaby

4. Allergic (2:36)
  5. A Thousand Bad Times (3:41)
  6. Circles (3:35)
  7. Die for Me (4:05)

met Future en Halsey

8. On the Road (3:38)

met Meek Mill en Lil Baby

9. Take What You Want (3:49)

met Ozzy Osbourne en Travis Scott

10. I'm Gonna Be (3:20)
  11. Staring at the Sun (2:48)

met SZA

16. I Know (2:21)
  17. Wow. (2:29)
avatar van frolunda
1,5
Van alle nieuwe Hiphop sterren van de laatste jaren vind ik deze Post Malone toch wel de minste.Alhoewel,in mijn beleving heeft Hollywood's Bleeding niet al te veel met het genre te maken.
Een soort van dance/pop waar Malone met een licht elektronisch effect op zijn stem overheen (lijkt) zingt.
Net als zijn voorgaand album heeft ook zijn nieuwste plaat weer behoorlijk te lijden onder eenvormigheid.
Alleen sommige gastoptredens zorgen soms voor wat variatie,net als de leuke gitaarsolo in Take What You Want waar ook nog,de van geen ophouden willen weten,Ozzy Osbourne opduikt.
Kwalitatief gezien houdt het echter allemaal weinig over.Snap echt niet waarom dit,terwijl er zoveel veel betere alternatieven zijn,door best een aanzienlijke groep mensen goed gevonden wordt.
Zal ongetwijfeld de sociale media iets mee te maken hebben.