Post Malone - Hollywood's Bleeding (2019)

Hip-Hop / Pop
Label: Republic

1. Hollywood's Bleeding (2:36)
  2. Saint-Tropez (2:30)
  3. Enemies (3:16)

met DaBaby

4. Allergic (2:36)
  5. A Thousand Bad Times (3:41)
  6. Circles (3:35)
  7. Die for Me (4:05)

met Future en Halsey

8. On the Road (3:38)

met Meek Mill en Lil Baby

9. Take What You Want (3:49)

met Ozzy Osbourne en Travis Scott

10. I'm Gonna Be (3:20)
  11. Staring at the Sun (2:48)

met SZA

15. Myself (2:38)
  16. I Know (2:21)
  17. Wow. (2:29)
avatar van overmars89
Tsja, weer veel van hetzelfde en het album duurt weer veels te lang. Wel een paar aardige nummers en heel veel hele slechte. Dat nummer met Ozzy Osbourne; wat afschuwelijk..

avatar van Flipm0de
Post zijn eerste twee albums waren prima te doen met een groot aantal echt goede nummers. Ondanks het grote pop gehalte voelde het toch voornamelijk Hip Hop.

Na de eerste twee luisterbeurten voelt dit album helaas veel meer pop met veel echt slechte tracks en weinig uitschieters.

avatar van Kos
1,5
Kos
Godsamme wat is dit vreselijk ruk zeg.

avatar van Mausie
Mausie (crew)
In hoeverre valt dit nog hiphop te noemen? Verder valt vooral op dat Post Malone een karikatuur van zichzelf is geworden. Op zijn vorige plaat kon ik een paar nummers nog wel waarderen, maar dit klinkt echt naar niks.

Eeuwig zonde dat deze versie van the internet er niet op is gekomen, zonder gebrabbel natuurlijk. De rest is niet super interessant. Meer pop dan hip-hop.

avatar van Frank West
Typische Post Malone plaat. Merendeel klinkt hetzelfde en volgt dezelfde formule. Lijkt met minder passie te zijn gemaakt dan zijn vorige werk.

avatar van Demon.
De "hiphop" nummers vind ik goed. Hollywood's Bleeding en Goodbyes. Young Thug is geweldig op die laatste. De pop nummers vind ik niet erg fijn.

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Sunflower kan ik nog wel waarderen, leuke poptrack.

avatar van frolunda
1,5
Van alle nieuwe Hiphop sterren van de laatste jaren vind ik deze Post Malone toch wel de minste.Alhoewel,in mijn beleving heeft Hollywood's Bleeding niet al te veel met het genre te maken.
Een soort van dance/pop waar Malone met een licht elektronisch effect op zijn stem overheen (lijkt) zingt.
Net als zijn voorgaand album heeft ook zijn nieuwste plaat weer behoorlijk te lijden onder eenvormigheid.
Alleen sommige gastoptredens zorgen soms voor wat variatie,net als de leuke gitaarsolo in Take What You Want waar ook nog,de van geen ophouden willen weten,Ozzy Osbourne opduikt.
Kwalitatief gezien houdt het echter allemaal weinig over.Snap echt niet waarom dit,terwijl er zoveel veel betere alternatieven zijn,door best een aanzienlijke groep mensen goed gevonden wordt.
Zal ongetwijfeld de sociale media iets mee te maken hebben.

avatar van MeesBowieFan1
'goodbyes' kan ik nog wel waarderen, maar de rest is commerciele rommel

avatar van gigage
Post Malone is de meest gestreamde artiest op spotify van 2019. Hier is de link geeneens toegevoegd

avatar van VDB79
gigage schreef:

En wat wil je daar mee zeggen dan? Het meeste streams op Spotify betekent in de regel dat pubers die de hele dag met oordopjes in hun ongetrainde oortjes rondlopen er massaal naar luisteren.
Over het algemeen is dat geen aanbeveling.
In Nederland zijn de top 10 meest gestreamde artiesten als ik me niet vergis Lil’ Kleine, Boef en nog 8 andere “rappers” die precies dezelfde puberale cliché troep maken.
Het lijkt me juist positief om hier niet nog meer aandacht voor te hebben dan ze al krijgen.

avatar van gigage
Ik had " hulde" er aan toe moeten voegen. Ik vond het wel een grappige constatering, niet? Zo vaak kom ik hier geen hedendaags album tegen zonder link en dan blijkt het ook nog eens de meest gestreamde te zijn. Funny as hell.

avatar van VDB79
gigage schreef:

Ah ok nee dan had ik je idd verkeerd begrepen.

avatar van Yoda you can call me
Ben het over het algemeen wel eens met de bovenstaande meningen. Maar je moet dit album ook niet als een hip-hop album zien. Dit is duidelijk een pop album en dan is het best wel luisterbaar. Niet hoogstaand en zeker geen diepgaande teksten maar verstand op 0 en dan valt het reuze mee. 3,5*