Danny Brown - uknowhatimsayin¿ (2019)

Label: Warp

1. Change Up (2:41)
  2. Theme Song (2:46)
  3. Dirty Laundry (3:04)
  4. 3 Tearz (3:56)

met Run the Jewels

5. Belly of the Beast (2:34)

met Obongjayar

6. Savage Nomad (3:28)
  7. Best Life (2:33)
  8. Uknowhatimsayin¿ (2:55)

met Obongjayar

9. Negro Spiritual (2:44)

met JPEGMAFIA

10. Shine (3:18)

met Blood Orange

11. Combat (3:38)
avatar van Johnny Marr
Ja, dit is een toppertje hoor. Pure klasse weer van dhr. Brown.

avatar van GarnalenPeller
Mijn favoriete Danny Brown EP .
In eerste instantie mistte ik de wildere uitspattingen, maar uiteindelijk ben ik erg blij met het constant hoge niveau en de cohesie. Hierdoor luistert het een stuk lekkerder weg dan Atrocity Exhibition. Zonder Obongjayar's storende hooks en met drie meer tracks van hetzelfde niveau zou deze plaat in 4.5 * territorium komen. Favoriete tracks: Theme Song, Savage Nomad, Combat. Mindere tracks: Change Up, Uknowhatimsayin¿.

avatar van JayM
GarnalenPeller schreef:
Mijn favoriete Danny Brown EP
Haha en in het Kanye-universum is dit een dubbel disc extended LP

avatar van Kos
Kos
Ben zelf niet zo'n fan van Danny Brown maar zo'n track als Dirty Laundry is inderdaad uitstekend.

avatar van -SprayIt-
-SprayIt- (moderator)
De beats en productie zijn wel echt nextlevel, wat een sfeertje zeg. Ik digg zijn stem nog steeds niet helemaal, maar dit is wel het beste wat ik van heb gehoord. Maar die beats, zo goed.