Danny Brown - uknowhatimsayin¿ (2019)

geen stemmen

Label: Warp

1. Change Up (2:41)
  2. Theme Song (2:46)
  3. Dirty Laundry (3:04)
  4. 3 Tearz (3:56)

met Run the Jewels

5. Belly of the Beast (2:34)

met Obongjayar

6. Savage Nomad (3:28)
  7. Best Life (2:33)
  8. Uknowhatimsayin¿ (2:55)

met Obongjayar

9. Negro Spiritual (2:44)

met JPEGMAFIA

10. Shine (3:18)

met Blood Orange

11. Combat (3:38)
  • vanaf vrijdag 4 oktober te koop
avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Gave features, gave hoes, gaaf label, gave eerste single, gave video: kom maar op met dat album.

avatar van -SprayIt-
-SprayIt- (moderator)
En RTJ! Ben ook benieuwd.

avatar van Don Cappuccino
Dirty Laundry is in ieder geval een heel lekker nummer! Een stuk mellower dan het materiaal op Atrocity Exhibition.

avatar van mh040
executive produced by Q-Tip

avatar van ArthurDZ
Dirty Laundry, wat een heerlijk nummer is me dat zeg! Luisteren die handel, Johnny Marr!

avatar van aerobag
Dirty Laundry is weer genieten hoor. Niet zo in your face als zijn voorgaande werk, maar een erg gave beat die perfect past bij Danny's eigenzinnige stem

avatar van Arrie
Wooow die featurings! Zin in!

avatar van Johnny Marr
ArthurDZ schreef:

RTJ feature

avatar van Delars
Zin in!

avatar van nico1616
aerobag schreef:

En die clip

Danny komt zo weggelopen uit het New York van de 70s. Fantastisch!

avatar van Silky & Smooth
Ik zou wel eens een Danny Brown album willen zien met alleen maar tracks DNA en Lonely. Dat gestoorde vind ik heel tof en Dirty Laundry ook, maar hij kan ook zo enorm lekker ‘normaal’ rappen.