Kensington - Time (2019)

Label: Universal

1. Bats (3:34)
  2. What Lies Ahead (3:24)
  3. Insane (3:51)
  4. Uncharted (4:01)
  5. Part of Me (3:45)
  6. Chronos Pt. 1 (3:03)
  7. Chronos Pt. 2 (1:19)
  8. Island (4:36)
  9. Ten Times the Weight (4:18)
  10. Perfect Family Day (4:31)
  11. No Me (6:04)
  • vanaf vrijdag 15 november te koop
avatar van TomPSV
Toch wel weer benieuwd naar het gehele album. Kensington heeft twee maanden in een 'Twin Peaks-achtig dorpje' in Canada gezeten om aan dit album te werken, vertelden ze gister bij Beau. Daar speelden ze ook Uncharted live, wat mij betreft toch wel een fijne track is over een tragische gebeurtenis.

avatar van TomPSV
En popdroidmusic, jive, waarom is het album 0,5 sterren waard (terwijl het album nog niet eens uit is)?

Nou dan kan het alleen nog maar omhoog. Gek genoeg heb ik niet veel animo om het te gaan beluisteren.

avatar van Marco van Lochem
Beetje kinderachtig van waarschijnlijk twee Kensington haters om een album dat nog niet uit is al te 'belonen' met 0,5. Stem dan niet!

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Zijn dat nou hun eigen platen die ze aan het verbranden zijn?