Brihang - Casco (2019)

6. Ver Weg (3:28)
  7. Oelala (3:44)
  8. Alles Draait (3:39)

met NTREK

9. Avenue Deschanel (3:08)
  10. Casco (1:23)
  11. Steentje (3:36)
  12. Plat du Jour (2:36)
  13. Afsluiten+ (5:01)
avatar van ni slecht
'Steentje' al meteen in de top 10 van de lage landenlijst, en ook 'Oelala' is een erg fijne single.

avatar van SébastienY
Het debuut evenaren, het was op voorhand al duidelijk dat dat moeilijk zou worden. Maar Brihang is er toch in geslaagd om een meer dan verdienstelijke poging uit te brengen. Iets minder snediger, meer vullers (Alles Draait komt over als een verplicht nummertje), maar ook een paar nummers die kunnen wedijveren met Zolang Mogelijk (Steentje, Binnenkant, Pasgeboren).

4*. En daar is niets mis mee. Want zijn eerlijkheid en zijn zoektocht naar een unieke manier om zichzelf in de markt te zetten, verdient het grootste respect.

avatar van Chungking
Altijd fantastische videoclips!