ni slecht
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 12 november 2008
Laatste bezoek: vandaag om 14:27 uur
Aantal stemmen: 1287
Gemiddelde: 3,50
Standaardafwijking: 0,58
Aantal berichten: 407
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 4
Aantal toevoegingen: 694
Top 10 albums
- 1. Interpol - Turn on the Bright Lights (2002)
- 2. Brand New - Science Fiction (2017)
- 3. Portishead - Third (2008)
- 4. Kanye West - Yeezus (2013)
- 6. The Cure - Wish (1992)
- 7. Bloc Party - A Weekend in the City (2007)
- 8. St. Vincent - Strange Mercy (2011)
- 9. Four Tet - There Is Love in You (2010)
- 10. American Football - American Football (1999)
Recente stemmen
- 3,5Kacey Musgraves - Deeper Well (2024) geplaatst: gisteren om 10:18 uur
- 4,0Four Tet - Three (2024) geplaatst: afgelopen vrijdag om 18:41 uur
- 3,0girl in red - If I Could Make It Go Quiet (2021) geplaatst: afgelopen donderdag om 11:09 uur
- 3,5Vundabar - Gawk (2015) geplaatst: 12 maart, 15:53 uur
- 4,0Interpol - Live (2007)
Alternatieve titel: Live in Astoriageplaatst: 12 maart, 11:25 uur - 3,5Bleachers - Bleachers (2024) geplaatst: 11 maart, 16:29 uur
- 3,5Sheherazaad - Qasr (2024) geplaatst: 11 maart, 15:08 uur
- 4,0Everything Everything - Mountainhead (2024) geplaatst: 7 maart, 09:23 uur, stem was: 3,5
- 4,0Stevie Ray Vaughan and Double Trouble - Texas Flood (1983) geplaatst: 6 maart, 15:58 uur
- 3,5King Nun - LAMB (2023) geplaatst: 6 maart, 14:43 uur