Misery Loves Co. - Zero (2019)

Zweden
Label: Black Lodge

1. Suburban Breakdown (5:15)
  2. A Little Something (4:12)
  3. Dead Streets (5:28)
  4. Only Happy When It Rains (4:54)
  5. Fell in Love (5:01)
  6. The Waiting Room (6:03)
  7. Would You? (5:15)
  8. Zero (4:37)
  9. One of Those Days (4:01)
  10. Way Back Home (7:27)
avatar van WesleyX16
Terug van weggeweest. En dan gewoon na 19 jaar een album toevoegen die gewoon overtuigt. Ik vind 3 nummers dan iets minder. Dat zijn Only Happy van Garbage, Fell In Love en het titelnummer. Maar die overige 7 zijn wel top.

avatar van james_cameron
Na bijna twintig jaar afwezigheid een onverwachte maar aangename comeback van deze sombere zweedse industrial metal band. Het geluid is ditmaal iets luchtiger, minder metal en meer richting alternatieve rock, maar gelukkig straalt de naargeestigheid nog steeds van het songmateriaal af. Zeker in de donkere wintermaanden is dit niet aan te raden voor mensen die kampen met depressie. Minder memorabel dan de eerdere albums, maar evenwel dik in orde. Leuke neerslachtige (uiteraard) cover ook van Only Happy When It Rains van Garbage.