Airbourne - Boneshaker (2019)

Australiƫ
Label: Spinefarm

1. Boneshaker (3:30)
  2. Burnout the Nitro (3:31)
  3. This Is Our City (3:05)
  4. Sex to Go (2:34)
  5. Backseat Boogie (3:23)
  6. Blood in the Water (2:23)
  7. She Gives Me Hell (2:47)
  8. Switchblade Angel (2:06)
  9. Weapon of War (4:37)
  10. Rock ‘n’ Roll for Life (2:40)
avatar van Riekuzz
Wat een fantastisch album! Gisteren op de release datum binnengekregen en natuurlijk net wat Airbourne altijd al doet, omvergeblazen. Echter is deze wel aanzienlijk beter dan de drie voorgangers. Deze gaat kwalitatief echt richting Runnin' Wild. Fantastische plaat!

avatar van RichardKoning
Sinds wanneer is AC/DC voortgezet onder deze bandnaam?

avatar van vielip
Ben de band behoorlijk uit het oog verloren moet ik bekennen. Na de tweede had ik het idee het allemaal wel gehoord te hebben. Toegegeven; dat was ten tijde van het debuut ook al zo. Alleen was dat album zo verrekte lekker dat me dat niet echt stoorde. Live is het nog steeds een feestje maar qua studio werk werd ik zelden echt vrolijk van de nummers die ik probeerde.

avatar van gigage
De vuist kan weer in de lucht. Pikkelband om, geen probleem. 3 jaar werk in een half uur opgesoupeerd. Ik neem aan dat ze 25 % korting geven op de aanschaf?

Ik zie dat je er op de limired edition 2 nummers bij krijgt.

avatar van bas2204
Gewoon een lekker rockplaat. Weinig verrassend, maar daardoor zeker niet slecht. Kijk toch al weer uit naar hun optreden in Weert komende zomer als special guest bij het optreden van Iron Maiden. Want live zal Airbourne nooit teleurstellen volgens mij.

avatar van HenkiO
No ballads