King Princess - Cheap Queen (2019)

Label: Zelig

1. Tough on Myself (3:43)
  2. Useless Phrases (1:16)
  3. Cheap Queen (2:41)
  4. Ain't Together (3:22)
  5. Do You Wanna See Me Crying? (1:45)
  6. Homegirl (3:01)
  7. Prophet (4:09)
  8. Isabel's Moment (2:13)

met Tobias Jesso Jr.

9. Trust Nobody (3:15)
  10. Watching My Phone (3:00)
  11. You Destroyed My Heart (3:40)
  12. Hit the Back (3:23)
  13. If You Think It's Love (3:23)
avatar van sinusfiction
Ik ben geen main stream pop fan over het algemeen, maar dit vind ik een fijn album. Fijne stem, goeie productie, homogeen geheel, bijzondere dame en meer dan een paar echt goeie tracks

Kan ik beamen. Prophet is voor mij het bekendste nummer. Album klinkt erg goed via Tidal.

avatar van Meara
Ohio is echt heel tof! De rest saai..

De bonusnummers op de deluxe editie krikken het niveau wel omhoog. En dan met name back of a cab en inderdaad Ohio. De nummers op het reguliere album zijn degelijk, maar missen voor mij de wow-factor. Het blijft allemaal wat vlakjes. 2e helft wel wat beter.

Hierbij moet ik wel aantekenen dat Ohio het eerste nummer is dat ik hoorde. Als single versie. Dat deed me besluiten om ook het album een kans te geven. Ohio wijkt met z'n gitaren zo af van de andere nummers, dat ik misschien met verkeerde verwachtingen aan het album begonnen ben.

avatar van Stefan1979
Meara schreef:
Ohio is echt heel tof! De rest saai..

Haar enige goede nummer staat er niet op inderdaad.
Maar past ook niet bij deze meuk!