sinusfiction
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 24 mei 2011
Laatste bezoek: afgelopen vrijdag om 11:26 uur
Aantal stemmen: 544
Gemiddelde: 3,85
Standaardafwijking: 0,56
Aantal berichten: 89
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Aantal toevoegingen: 2
Top 10 albums
- 1. Underworld - Dubnobasswithmyheadman (1994)
- 2. Lamb - Lamb (1996)
- 3. Massive Attack - Mezzanine (1998)
- 5. Zero 7 - Simple Things (2001)
- 6. Trentemøller - The Last Resort (2006)
- 7. Maria Mena - Apparently Unaffected (2006)
- 8. Radiohead - In Rainbows (2007)
- 9. Emilíana Torrini - Me and Armini (2008)
- 10. alt-J (∆) - An Awesome Wave (2012)
Recente stemmen
- 3,5Four Tet - Three (2024) geplaatst: afgelopen vrijdag om 11:28 uur
- 4,0Donna Blue - Into the Realm of Love (2024) geplaatst: 12 maart, 12:25 uur
- 3,0MGMT - Loss of Life (2024) geplaatst: 23 februari, 17:11 uur
- 3,0Allie X - Girl with No Face (2024) geplaatst: 23 februari, 13:30 uur
- 4,0Meis - Zwart/Wit (2024) geplaatst: 20 februari, 14:58 uur
- 4,0Willow - ARDIPITHECUS (2015) geplaatst: 16 februari, 15:08 uur
- 4,0Jamila Woods - Water Made Us (2023) geplaatst: 27 december 2023, 14:26 uur
- 4,0VC-118A - Waves of Change (2023) geplaatst: 20 december 2023, 12:23 uur
- 4,0Kittin - Connecting the Dots (2023) geplaatst: 17 december 2023, 13:25 uur
- 4,0Sofia Kourtesis - Madres (2023) geplaatst: 31 oktober 2023, 15:55 uur