The Districts - You Know I’m Not Going Anywhere (2020)

Label: Fat Possum

1. My Only Ghost (3:08)
  2. Hey Jo (3:55)
  3. Cheap Regrets (4:42)
  4. Velour and Velcro (3:10)
  5. Changing (4:00)
  6. Descend (3:28)
  7. The Clouds (4:01)
  8. Dancer (3:52)
  9. Sidecar (4:28)
  10. And the Horses All Go Swimming (4:43)
  11. 4th of July (4:28)
avatar van coldwarkids
Gelukkig staat hier Loving Protector Guy niet op dat was dus maar een tussendoortje.

kennie
Ik ga ook halfje omhoog naar 4. Bijzondere plaat dit. Kruipt langzaam onder je huid deze. Mooie arrangementen. Bombast en soberheid alles is aanwezig.

avatar van blur8
Volg de The Districts al een tijdje. omdat ik telkens verstopte kwaliteit hoorde..
Main single Cheap Regrets is nauwelijks opgepakt. maar beschouw het als lekkerste rocksong van afgelopen maanden. Het album als totaal laat een ander geluid horen, totaal niet in verlengde van die single.
Indie Experimenten met gevoel zijn overtuigend geslaagd. De creativiteit spat er vanaf.
Na enkele draaibeurten heb ik nog geen idee wat de sterrensongs zijn. dat is een goed teken.

avatar van coldwarkids
Hey Jo! Wat een parel van een single zeg! Zoveel emotie in dat nummer. Doet me echt veel.

kennie
coldwarkids schreef:

Hey Jo is idd een prachtig nummer.

Heeeeeey Jo!, how's Los Angeles? Wat een plaat