Burial - Tunes 2011 to 2019 (2019)

Electronic

17. NYC
  • vanaf vrijdag 6 december te koop
avatar van -SprayIt-
-SprayIt- (moderator)
Enkele 5* tracks (Come Down To Us, Loner), maar ook wat mindere (Subtemple, Young Death). Burial is de laatste tijd wat minder sterk, maar alles daarvoor is voor mij creme de la creme. Voor deze verzameling 4*.

avatar van GrafGantz
-SprayIt- schreef:

Vreemd, ik zou toch zweren dat ik deze 1 of 2 dagen terug al op MuMe heb gezien, maar dan met wat meer berichten (Mjuman onder andere als m'n geheugen met niet in de steek laat). Ben ik geestelijk de weg een beetje kwijt of is er een minder dramatische verklaring?

avatar van trebremmit
Ik denk dat je in de war bent met de artiestenpagina, daar staat wel een bericht van mjuman.

Helemaal juist - daar gaf ik ook al aan dat dit toch wel een gemankeerde release is: a. beperkt in de tijd; b. beperkt door het aantal tracks.

Ik heb eind vorig jaar alles wat ik op 12" had gedigitaliseerd, de ontbrekende tracks (ook die met Zomby en Four Tet, en Massive Attack vs Burial) in FLAC-formaat gedownload via Hyperdub of Juno, incl ook South London Boroughs (uit 2005) en op cd('s) gebrand, 4 stuks. Vind dit dus geen interessante release, ook omdat de tracks van voor 2011 veelal boeiender vind dan de latere.

avatar van trebremmit
Maar dit is gewoon een verzameling van de ep's na 2011 toch? Ik had ook liever wat remixen en misschien een paar nieuwe tracks erbij gezien. Beetje jammer dit, zal het dan ook niet aanschaffen.