Municipal Waste - The Art of Partying (2007)

Label: Earache

1. Pre-Game (0:39)
  2. The Art of Partying (2:04)
  3. Headbanger Face Rip (1:51)
  4. Mental Shock (1:48)
  5. A.D.D.(ATTENTION Defecit Destroyer) (2:12)
  6. The Inebriator (2:07)
  7. Lunch Hall Food Brawl (1:58)
  8. Beer Pressure (2:37)
  9. Chemically Altered (2:21)
  10. Sadistic Magician (2:09)
  11. Open Your Mind (1:55)
  12. Radioactive Force (2:27)
  13. Septic Detonation (1:20)
  14. Rigorous Vengeance (2:12)
  15. Born to Party (4:20)
  16. Thrashin's My Business and Business Is Good *
  17. I Just Wanna Rock *
avatar van paulisdik
gaaf een nieuwe cd van municipal waste is dit album al in de winkel te krijgen?

MetalDex
Nee, op 11 juni komt hij uit.

avatar van paulisdik
ik heb deze cd gepindakaast 10 minuten geleden dus zal hem straks meteen ook eventjes luisteren

MetalDex
Waar heb 'm je ergens mee gepindakaast? En nog belangrijker, is hij een beetje goed?

MetalDex schreef:

ja hij is goed maar ik vind hem goed niet zo goed als Hazardous Mutation.

ps: ik had hem gedownload via Emule

avatar van MichelDumoulin
Heel benieuwd naar dit album.
Als het net zo klassiek klinkt als het vorige dan gaat ie vele rondjes draaien in mijn cd-spelert.

Charles Manson
hij is wel weer lekker hoor..

lekkere niet serieuze toen-metal die, als je door het humor-masker heen prikt, eigenlijk verdomde goed gespeeld is!!

KCFM
Headbanger Face Rip dwaast al een tijdje door mijn hoofd ,
nu de rest nog!

Empyrium
Redelijk album van deze band die de nieuwe lichting Thrash bands vertegenwoordig, hoor veel invloeden van bijvoorbeeld Nuclear Assault, niet alle nummers zijn even sterk. Sadistic Magician is wel het hoogtepunt wat mij betreft.

avatar van Dexter
Ietsjes minder dan Hazardous Mutation, maar wat geeft het, het blijft een topalbum!
Beer Pressure
[/i] I can't go, I've got an orthodontist appointment in the morning..
Don't worry about your ears man ![/i]:D

Wallofthrash
Geniale band, Geniaal album.. ik vind deze beter dan Hazardous Mutation.. vooral dankzij Headbanger face rip!!

avatar van Dexter
Ze zeggen ook niet voor niets: Muncipal Waste is gonna fuck you up!

avatar van kerstboom3
Ik vind het een leuk album, maar het geluid mocht wel wat meer 'ondergronds' of feller hoor. Hoogtepunten zijn voor mij The Inebriator, Headbanger Face Rip, A.D.D. en Septic Detonation.

Berichten verplaatst naar Municipal Waste

avatar van Guinness1980
Vorige week gekocht op de platenbeurs. Te gek album!

avatar van Devoo
Sadistic! Magician!

avatar van Cellulord
Doet me vooral aan S.O.D. denken.

avatar van Lau1986
Een leuke plaat van deze thrashers. In het begin moest ik wel heel erg wennen aan de productie. Die is niet zo geweldig als op Hazardous Mutation. Verder staat het album weer vol met korte thrash nummers met de gebruikelijke teksten. Een album zoals we het verwachten van the Waste. Leuk!