Junodream - Isn't It Lovely (To Be Alone) (2019)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Limiter (3:28)
  2. Nobody Wants You (3:33)
  3. As Far as I See (4:35)
  4. Isn't It Lovely (To Be Alone) (4:01)
avatar van blur8
Nieuwe rockband uit London . Vijf man sterk en ze beschrijven zichzelf als Cynisch. Welke Brit is dat in deze tijd nauw niet. In de Bitterzoete songs hoor ik Inspriratie vanuit Beck en Pavement .
Anyway JunoDream is mijn nieuwe ontdekking . Grote variatie, ook binnen EP. Uitdagend Dynamisch Humorvol. Super muzikaal. Heel goed.

Dit is de 2de EP na een singel of 5 en dat ik 2 jaar tijd. Geen idee (nog) wat de beste songs is yet. Meest opvallend dus: het is allemaal DikDikDik goedgekeurd. In London is al een sterke live reputatie opgebouwd, nu nog de rest van het UK. Vrees dat de EU nog niet op de tourlijst staat.

avatar van blur8
Zaterdag 7 Maart in Scheemda (....Waar..?..) Ggrasnapolsky festival.

avatar van blur8
Het passende label voor Junodream is meer Britpop of melancholische shoegaze dan Rock. Maakt voor intensiteit niet uit. Mij hebben ze volledig ingepakt met zeer geslaagd optreden op Grasnapolsky.
Er is maar 1 waarderingscijfer mogelijk. voor deze superfijne EP *****