Yves Tumor - Heaven to a Tortured Mind (2020)

1 stem

Electronic / Rock
Label: Warp

1. Gospel for a New Century (3:18)
  2. Medicine Burn (4:04)
  3. Identity Trade (1:59)
  4. Kerosene! (5:05)
  5. Hasdallen Lights (2:07)
  6. Romanticist (1:46)
  7. Dream Palette (2:55)
  8. Super Stars (3:05)
  9. Folie Imposée (3:05)
  10. Strawberry Privilege (3:52)
  11. Asteroid Blues (2:02)
  12. A Greater Love (3:04)
  • vanaf vrijdag 3 april te koop
avatar van panjoe
Gospel for a New Century was al geweldig, Kerosene! kan zeker op dat niveau meekomen. Dit wordt een fenomenale postrockplaat.

avatar van coldwarkids
Dit is wel heel lekker zeg!

avatar van peterjames777
Kerosene en Gospel for a New Century zijn belachelijk goed! Als de andere nummers dat niveau halen hebben we een sterke kanshebber voor album van het jaar.

Ik krijg ook sterke TV on the Radio en Menomena vibes alleen dan in een fris 2020 jasje.

avatar van brajoapau
brajoapau (moderator)
Stem verwijderd. Het is niet de bedoeling om te stemmen op albums die nog nergens te beluisteren zijn.

avatar van madmadder
Ik heb een recensie-exemplaar. Heb het album al meerdere keren helemaal gehoord en het is erg goed (en heel erg zomers!).

avatar van coldwarkids
Vind dit echt origineel! zoals hierboven al benoemd zijn de twee uitgebrachte nummers al belachelijk goed! Ben benieuwd of de rest van de tien zo'n niveau kunnen aanhouden.