Creeper - Sex, Death & the Infinite Void (2020)

Punk / Rock
Label: Roadrunner

1. Hallelujah! (0:45)
  2. Be My End (2:38)
  3. Born Cold (2:57)
  4. Cyanide (3:27)
  5. Celestial Violence (0:17)
  6. Annabelle (3:48)
  7. Paradise (4:02)
  8. Poisoned Heart (3:27)
  9. Thorns of Love (3:22)
  10. Four Years Ago (3:25)
  11. Holy War (0:22)
  12. Napalm Girls (3:33)
  13. The Crown of Life (0:06)
  14. Black Moon (3:35)
  15. All My Friends [Hidden Track] (4:14)
avatar van Grecio
Prima album. Zelf niet zo fan van interludes maar de rest is zeer goed.

avatar van JB7x
Wat is dit een lekker plaatje!

NoMind
Opvallende release voor het Roadrunner label. Damn, wat een heerlijk album. Alsof je The Ventures, Placebo en Green Day door een mixer haalt, of zoiets ...

avatar van peterVandeWeyer
puber goth punkrock emo of zoiets. maar wel heel heel catchy.

avatar van Monsieur'
Stiekem, heel stiekem erg leuk. Beetje The Veil, beetje My Chemical Romance, af en toe Placebo. Niks mis mee.

Wat schrok ik bij de eerste luisterbeurt! De vorige plaat had veel meer punk invloeden en dit waren meer liedjes. Gelukkig heb ik de plaat nog een kans gegeven en toen viel al heel snel het kwartje. Wat een fantastische songs! Ze blijven bijna allemaal hangen!! Super!!