The Howl & The Hum - Human Contact (2020)

geen stemmen

Label: AWAL

1. Love You Like a Gun (2:46)
  2. Human Contact (3:11)
  3. Hall of Fame (2:55)
  4. Hostages (3:57)
  5. Murmur (3:22)
  6. The Only Boy Racer Left on the Island (3:46)
  7. Got You on My Side (4:17)
  8. Until I Found a Rose (3:39)
  9. A Hotel Song (3:43)
  10. Smoke (3:37)
  11. Sweet Fading Silver (6:27)
  12. 27 (4:40)
  13. Pigs (3:09)
  • vanaf vrijdag 29 mei te koop
avatar van Pinsnider
Hier ben ik dan wel weer benieuwd naar, na mijn enthousiasme voor het uitstekende lied "Portrait I" (jammer/vreemd genoeg ontbrekend op deze plaat). Hopelijk is het andere materiaal net zo ambachtelijk verantwoord.

Ik ken alleen The Only Boy Racer Left on the Island, maar veel slechter heb ik eigenlijk niet gehoord dit jaar.

De titel van dit album is in ieder geval wel een hot topic momenteel...

avatar van coldwarkids
De vrijgegeven singles bieden veel hoop. The Only Boy Racer Left On The Island, Hall Of Fame en het schitterende Until I Found A Rose. Dit word een band om naar uit te kijken!

avatar van blur8
Track nr 12. nu ook vrijgegeven. "27" is ook al weer fijn. Wachten op album gaat beloond worden!

avatar van VladTheImpaler
Ik vind 27 juist een enorm vlak en saai nummer. Laatste twee singles vind ik echt een stuk minder dan de singles daarvoor.

avatar van coldwarkids
27 is ook weer een parel. Top niveau!