Art Blakey & The Jazz Messengers - Roots & Herbs (1961)

Jazz
Label: Blue Note

1. Ping Pong (7:06)
  2. Roots & Herbs (6:05)
  3. The Back Sliders (7:51)
  4. United (7:29)
  5. Look at the Birdie (6:45)
  6. Master Mind (6:55)
  7. The Back Sliders [Alternate Take] * (7:12)
  8. Ping Pong [Alternate Version] * (5:58)
  9. United [Alternate Version] * (6:47)
avatar van LeRoi
.....kent iemand deze plaat....dacht in een mailwisseling deze als 'aanrader' naar voren kwam maar zie nu dat niemand er nog over gestemd, laat staan een berichtje aan gewijd te hebben....

avatar van Osiris Apis
Ik ken deze plaat niet, maar met Lee Morgan, Wayne Shorter op een plaat en een 4,12 op Rateyourmusic (25 stemmen) zit je denk ik wel goed.

avatar van HiLL
Ik ben de plaat nog aan het binnenhalen. Degene van wie ik die download heeft een upload om van te janken. De eerste drie nummers heb ik en ik moet zeggen: The Black Sliders is om te smullen!

avatar van HiLL
Ik moet bekennen dat Roots & Herbs echt een van mijn favorietse jazztracks is. Hoe dat nummer mij telkens weer vanaf begin af aan weet te grijpen bij mijn strot, heerlijk! Lekker energieke plaat! Top!