The 1975 - Notes on a Conditional Form (2020)

Electronic / Pop
Label: Dirty Hit

1. The 1975 (4:55)
  2. People (2:38)
  3. The End (Music for Cars) (2:30)
  4. Frail State of Mind (3:53)
  5. Streaming (1:32)
  6. The Birthday Party (4:45)
  7. Yeah I Know (4:13)
  8. Then Because She Goes (2:07)
  9. Jesus Christ 2005 God Bless America (4:24)
  10. Roadkill (2:55)
  11. Me & You Together Song (3:27)
  12. I Think There's Something You Should Know (4:00)
  13. Nothing Revealed / Everything Denied (3:38)
  14. Tonight (I Wish I Was Your Boy) (4:07)
  15. Shiny Collarbone (2:50)
  16. If You're Too Shy (Let Me Know) (5:19)
  17. Playing on My Mind (3:24)
  18. Having No Head (6:04)
  19. What Should I Say (4:06)
  20. Bagsy Not in Net (2:26)
  21. Don't Worry (2:48)
  22. Guys (4:29)
avatar van coldwarkids
coldwarkids schreef:

Kan je niet vaak zeggen van een band, dat alleen maar goed werk levert.

Ik neem m'n woorden per direct terug. Man man man wat een slap aftreksel van hun vorig album. Geen enkel emotie in hun nummers. Het komt op een of ander manier niet meer binnen. De nummers gaan langs me heen. Jammer! Het was altijd een van m'n lievelingsbandjes. Wat verlang ik nu ineens heel erg terug naar 2013 waar ik voor het eerst die EP's van hun hoorde en Chocolate voor het eerst op de radio....

0,5
Ik ken deze band eigenlijk alleen van naam. Ik heb weleens wat geluisterd maar voor mijn idee klonk het als muziek voor opstandinge pubers / tieners. Dat mag natuurlijk, alleen niet voor mij.