James x Soulution - De Tweede (2020)

Label: CULT

1. Destiny (2:42)
  2. Lak (Leven Als Koning) (3:09)
  3. Gratis (3:51)
  4. Never (4:19)

met GNI

5. Waterpas (3:44)
  6. Dankbaar (3:51)
  7. Hebbe & Houwe (3:44)
  8. Mini Mij (3:19)
  9. Moet Je Snappen (3:38)
Imagine Music
Ik was vroeger een groot Hip Hop fan, maar naarmate ik '' volwassen '' werd verloor ik die interesse een beetje. Dat heeft ook te maken met de veranderingen die plaatsvonden in Hip Hop. De sound veranderde heel erg. Veel autotune, weinig creativiteit en simpele lyrics.

Af en toe toe draai ik nog wel wat ' Oldskool Hip Hop ', of wanneer ik hoor over een nieuwe MC die het oldskool geluid maakt wil ik het ook nog wel checken.

Dat laatste is dus het geval met dit album, en ik moet zeggen, dit album bevalt me prima. James is een goede Lyricists en de sound brengt me een beetje terug naar het ' jaren 90' gevoel.

In tijden van mensen als Ronnie Flex, Lil Kleine, Frenna en noem ze allemaal maar op is dit wel een frisse wind.

avatar van jordidj1
Oeh, James .
Snel checken, lijkt me dope. Johnny Marr jij ook wel.

avatar van Johnny Marr

Dat moment wanneer je 'm eerder gecheckt hebt dan jij though.

avatar van jordidj1
Johnny Marr schreef:

Dat moment wanneer je 'm eerder gecheckt hebt dan jij though.

Heb ‘m al gedraaid hoor, echter nog geen oordeel gegeven.

avatar van Johnny Marr
jordidj1 schreef:

Heb ‘m al gedraaid hoor, echter nog geen oordeel gegeven.

De voorganger ondertussen ook gecheckt, die is misschien nog wel beter.