⣎⡇ꉺლ༽இ•̛)ྀ◞ ༎ຶ ༽ৣৢ؞ৢ؞ؖ ꉺლ - Ooo ̟̞̝̜̙̘̗̖҉̵̴̨̧̢̡̼̻̺̹̳̲̱̰̯̮̭̬̫̪̩̦̥̤̣̠҈͈͇͉͍͎͓͔͕͖͙͚͜͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢ͅ Oʅ͡͡͡͡͡͡͡͡͡͡͡(؞ৢ؞ؙؖ⁽⁾˜ัิีึื์๎้็๋๊⦁0 ̟̞̝̜̙̘̗̖҉̵̴̨̧̢̡̼̻̺̹̳̲̱̰̯̮̭̬̫̪̩̦̥̤̣̠҈͈͇͉͍͎͓͔͕͖͙͚͜͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢ͅ ఠీੂ೧ູ࿃ूੂ (2020)

Electronic
Uitgebracht in eigen beheer

1.  ̟̞̝̜̙̘̗̖҉̵̴̨̧̢̡̼̻̺̹̳̲̱̰̯̮̭̬̫̪̩̦̥̤̣̠҈͈͇͉͍͎͓͔͕͖͙͚͜͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢ͅ  ఠీੂ೧ູ࿃ूੂ✧ළʅ͡͡͡͡͡͡͡͡͡͡͡​(​ƪ❍⊁◞​.​.​◟⊀ ̟̞̝̜̙̘̗̖҉̵̴̨̧̢̡̼̻̺̹̳̲̱̰̯̮̭̬̫̪̩̦̥̤̣̠҈͈͇͉͍͎͓͔͕͖͙͚͜͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢ͅ   (5:37)
  2. ೧ູ࿃ूੂ༽oooooo​(​ଳծູ ̟̞̝̜̙̘̗̖҉̵̴̨̧̢̡̼̻̺̹̳̲̱̰̯̮̭̬̫̪̩̦̥̤̣̠҈͈͇͉͍͎͓͔͕͖͙͚͜͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢ͅ L̡̡̡ ̡͌l̡​*​̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡| ̲̲͡ π̲̲͡͡ ɵੂ≢​)​_̴ı (3:54)
  3. ɵੂ≢࿃ूੂ೧ູఠీੂ؞ؙؖ⁽⁾ا҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉ (1:42)
  4. ࿃ूੂ࿃ूੂੂ࿃ूੂOOOOOOOOOOOO ̟̞̝̜̙̘̗̖҉̵̴̨̧̢̡̼̻̺̹̳̲̱̰̯̮̭̬̫̪̩̦̥̤̣̠҈͈͇͉͍͎͓͔͕͖͙͚͜͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢ͅ Ooooooooo (5:01)
avatar van Poles Apart
Ik blijf maar over m'n smartfoon scherm gaan met poetsdoekjes... Zie mezelf trouwens niet snel navraag doen naar deze bij de lokale platenboer wanneer die maandag weer opengaat.

avatar van Barney Rubble
Mij: Jo doe mij maar die rare tekenplaat van Four Tet.
Platenboer: Doel je op de hoes of de titel.
Mij: Beide.
Platenboer: got you covered, fam.

avatar van Don Cappuccino

avatar van Tha)Sven
Meest irritante titel en hilarische titel tegelijkertijd?
Wel opmerkelijk dat dit van Four Tet komt, had hem anders ingeschat.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Mag deze zo erop?? Is niet te zoeken.

avatar van Venceremos
Lijkt een beetje op de advertenties hier.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
DjFrankie schreef:
Mag deze zo erop?? Is niet te zoeken.
In dit geval kan je hem via Four Tet vinden (anders zou het inderdaad niet gemogen hebben). Dit is trouwens z'n tweede release onder die naam.

avatar van Fathead
Het lijkt alsof ik een vlieg heb platgedrukt op mijn beeldscherm...

avatar van Edwynn
Gelukkig zijn er nauwelijks platenzaken meer waar we naar deze shit moeten vragen.

avatar van Zagato
Ik vind dat er een disclaimer bij dit soort albums moet komen, ik schiet helemaal in de stress.

avatar van dix
dix
Don Cappuccino schreef:

¯\_(ツ)_/¯

avatar van Pinsnider
Mag ik dit zinloze aanstellerige interessantdoenerij noemen, of ben ik dan een cultuurbarbaar? Hij pakt in ieder geval wel de aandacht, en misschien was het hem daar om te doen... Ik zal hem een virtuele aai over zijn bol sturen met gelijksoortige tekens....

avatar van Alicia
♫♪(◠‿◠)♫♪

avatar van Venceremos
De muziek spreekt vanzelf?

Coys
Kieran, stel je niet zo aan!

Pinsnider schreef:

Het zal hem vast om de aandacht op Musicmeter te doen geweest zijn inderdaad.

avatar van Fathead
Mijn recensie bij dit album:

♤○{\{○♤[[9♤~《¿¿□•▪▪▪>>>>>>>>, maar $$\\♡°》 hsh ♡•[\[\}♤○》~♤÷!
__€¥¥;×*#£÷^÷&$*♤~》~♤`♡`◇■2groeipläåț ,,,*£■4&@&&■4444■■3■3♡♧][•¡¡`♡▪•▪~¤•¤•¤ břôēierįğ, ♡♡♡♡◇◇◇◇♡♤■>{~♤~■~{\}○8~♤○♤~♡•}2}○♤3♤2♤~■1{}}[1[♡♤\♤♤~♤°♤♤{{{}♤ volwassener gEWordDen, *@*×^&[[[ KlANkkapijtJe

avatar van Kos
Kos
Venceremos schreef:
Lijkt een beetje op de advertenties hier.

Hahaha

avatar van perrospicados
En hoe gaan de streamingdiensten hiermee om?

avatar van Leptop
Te vinden op Tidal, in deze onbegrijpelijke taal.
Enfin, tis een vorm van aandacht vragen die blijkbaar lukt. Want wat in hemelsnaan doe ik hier nu zelf in dit bericht? Heb hier eigenlijk niks te zoeken...

avatar van perrospicados
Waar vind jij die tekens op je toetsenbord dan?

avatar van Edwynn
Ik probeerde het ook even op te zoeken. Nu gauw even mijn thaise toetsenbord pakken. Ik wil toch wel weten wàt ik belachelijk maak.

Edit: er staat hier een prachtig werkende Spotify linkm

avatar van Noere
perrospicados schreef:
Waar vind jij die tekens op je toetsenbord dan?

Ctrl c v

Belachelijke naam natuurlijk die alleen maar afleidt van de muziek, die verder best oke is..

avatar van Slowgaze
Voor de Pokémonliefhebbers: het lijkt wel of Missingno. m'n savegame zit te glitchen.

avatar van musician
M'n shiny Jolteon is zijn pokeball in gevlucht!

bennerd
Kutband

Poa
༼ʘ̚ل͜ʘ̚༽

avatar van Supersid
Dat het werkt staat als een paal boven water, ik zou hier anders nooit toe gekomen zijn. Maar vind het best een leuke EP.

avatar van Supersid
Wél blij dat ik geen vijftienjarige puber ben die dit op zijn pennenzak moet krassen

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Slowgaze schreef:
Die moest even van diep komen, maar zojuist viel het kwartje

Don Cappuccino schreef:
Hoe ga ik dit scrobblen?

Gaat prima hoor, heb hem al een paar keer gedraaid.

Track 2 is mijn favoriet.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Een stuk beter dan )✧⃛* maar evenzeer vooral schetsen. Geen idee waarom Four Tet dit niet gewoon op zijn Soundcloud heeft gedumpt zoals hij wel vaker met schetsen, onofficiële remixen en DJ-tools doet, dit is nou niet per se een officiële release waard. Voor mij is  ̟̞̝̜̙̘̗̖҉̵̴̨̧̢̡̼̻̺̹̳̲̱̰̯̮̭̬̫̪̩̦̥̤̣̠҈͈͇͉͍͎͓͔͕͖͙͚͜͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢ͅ  ఠీੂ೧ູ࿃ूੂ✧ළʅ͡͡͡͡͡͡͡͡͡͡͡​(​ƪ❍⊁◞​.​.​◟⊀ ̟̞̝̜̙̘̗̖҉̵̴̨̧̢̡̼̻̺̹̳̲̱̰̯̮̭̬̫̪̩̦̥̤̣̠҈͈͇͉͍͎͓͔͕͖͙͚͜͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢͢ͅ (track 1) favoriet, Kieran mag wel meer met diepe dub techno experimenteren.