Black Honey - Written & Directed (2021)

Label: Foxfive

1. I Like the Way You Die (3:08)
  2. Run for Cover (2:57)
  3. Beaches (3:00)
  4. Back of the Bar (2:35)
  5. Believer (2:56)
  6. I Do It to Myself (3:36)
  7. Disinfect (2:49)
  8. Summer '92 (3:32)
  9. Fire (3:17)
  10. Gabrielle (2:37)
avatar van VladTheImpaler
Ten tijden van de eerste singles voor hun debuut album was ik toen erg benieuwd naar dat debuut. Die viel uiteindelijk toch behoorlijk tegen. Maar de twee nieuwe singles Beaches en Believer vind ik dan toch weer leuke nummers. Dus wie weet gaat dit album me nog verrassen.

avatar van Simon77
Erg benieuwd naar. Inmiddels met Believer een vierde voorproefje uit en de eerste drie nummers van het album bevielen me zeker wel.

Helaas is de release uitgesteld tot 19 maart

avatar van blur8
wel weer bijzonder geslaagde nieuwe track.:

Black Honey - Disinfect

avatar van blur8
Dat heeft Izzy en haar mannen toch lekker voor elkaar.
Vrolijk makend kort en krachtig album
Dat al 5 singels bekend waren, doet daar niets aan af.

avatar van Simon77
Heerlijk album, deze zal ik nog wel eens paar keer opzetten tijdens mijn dagelijkse autoritje van een half uur.

avatar van Nevele
Het klinkt een beetje als de The Asteroids Galaxy Tour met anabolen op dit laatste album. En dat bedoel ik niet eens slecht.
Vind het album wel wat te wisselend.

Kort maar krachtig zou ik zeggen. De singles waren al goed en de rest bevalt me ook prima. Tis met 30 minuten wel wat aan de korte kant.

avatar van blur8
Die compactheid is juiste de kracht.
Het totaalplaatsje: Puur plezier maken, zonder moeilijk doenerij.
Daar is juist nu wel behoefte aan.
Eerst leek ''Back of the Bar'' het magere skippertje, maar inmiddels laat ik m gewoon staan.
Dat vraagt om een kleine opwaardering.

avatar van Grecio
"wel leuk", verder kom ik helaas (nog) niet. Run for Cover wel echt een klassenummer!