Vengaboys - The Party Album! (1999)

Dance / Pop
Label: Groovilicious

1. We Like to Party! (3:41)
  2. Boom, Boom, Boom, Boom!! (3:21)
  3. Ho Ho Vengaboys! (3:40)
  4. Up & Down (4:02)
  5. We're Going to Ibiza (3:08)
  6. Parada de Tettas (4:03)
  7. To Brazil! [Medium Radio] (3:06)
  8. Movin' Around (3:37)
  9. Overwhelm Yourself (4:26)
  10. You and Me (5:23)
  11. The Vengabeat (4:08)
  12. Paradise... (7:05)
  13. Superfly Slick Dick (5:20)
  14. All Night Passion (3:41)
  15. 24 Hours (6:39)
  16. To the Rhythm (6:12)
avatar van Minneapolis
0,5
Lennonlover schreef:
komaan! Hoe kan zo'n album nu zo'n lage beoordeling krijgen! Iederéén heeft toch meegefloten en vooral meegedanst op een handvol van de nummers op dit album?!

Boom, Boom, Boom , We Like To Party, Up and Down, we're going to Ibiza. Super toch?! Draai dit en de keet ontploft gegarandeerd!

Nee!! Hiervoor is de halve ster uitgevonden. Typisch gevalletje geluid zachter, beeld harder (dankzij dat "zangeresje"). Dit is zo'n beetje het ergste wat er bestaat. Samen Aqua, 2 Unlimited en die andere plastice meuk van dance tot Eurohouse en gabber. Collega's van me zetten de radio inderdaad harder als dit soort pulp langs komt alsof het een soort klassiekers zijn of zo. Ik was zelf nota bene nog in mijn tiener jaren toen dit uitkwam, maar haatte het vanaf de eerste minuut. Totale oppervlakkige shit van producers die 10 van dit soort nummertjes produceerden voor hun eerste koffie break..

Wat ben ik blij dat mijn jeugdsentiment bij Prince, Michael Jackson, The Cure, U2 etc. ligt.
Sorry, mijn afschuw voor dit soort troep zit heel diep. Vooral omdat het een soort start punt (keerpunt) leek van totale vergiftiging van de pop muziek. En dat zie ik nog steeds zo als ik (noodgedwongen) naar de hedendaagse uitwassen hiervan moet luisteren die de hele dag gedraaid worden 538/ slam fm/ Qmusic.

Pjuwww.. dat lucht op.