Mogwai - As the Love Continues (2021)

Label: Rock Action

1. To the Bin My Friend, Tonight We Vacate Earth (5:09)
  2. Here We, Here We, Here We Go Forever (4:45)
  3. Dry Fantasy (5:10)
  4. Ritchie Sacramento (4:12)
  5. Drive the Nail (7:14)
  6. Fuck Off Money (5:53)
  7. Ceiling Granny (3:58)
  8. Midnight Flit (6:08)
  9. Pat Stains (6:55)
  10. Supposedly, We Were Nightmares (4:36)
  11. It's What I Want to Do, Mum (7:23)
avatar van WesleyX16
Heel mooi album, zoals ik Mogwai het liefst hoor. Maar het prijsnummer is It's What I Want To Do, Mum... Ja en ik houd van hun titels. Lekker balorig inderdaad.

avatar van Rinus
Prachtig album weer van de band, met alle ingrediënten, die we van Mogwai kennen. Mooie productie ook, die alles laat horen, wat er in de muziek zit.

avatar van Aladdin
Dit is toch gewoon een goede plaat? Jaren geleden post-rock vaarwel gezegd, op een gegeven moment ken je het trucje wel, maar dit komt op mij beduidend geïnspireerder over dan ik wat ik destijds vaarwel zei. Word niet gehinderd door een bovenmatige Mogwai kennis, misschien helpt dat ook
En live dus 'uit checken'?

avatar van Aladdin
En live dus 'uit checken'?

avatar van Hedser
Eerste album dat ik beluister van Mogwai en het bevalt erg goed. Ondanks dat post-rock al jarenlang een geliefd genre van me is, was ik nog nooit eerder aan een album van deze band begonnen. Ik kende Mogwai Fear Satan al wel, maar dat vond ik geen geweldig nummer. Omdat dat volgens mij toch één van hun grootste classics is, ben ik er nooit verder ingedoken.

Nu dus wel. Gelukkig maar, want dit album staat vol met mooie post-rock nummers, waar voldoende variatie in zit. Midnight Flit is mijn favoriet, echt een episch nummer met die strijkers erbij. Ook Drive the Nail met een mooie hard-zacht dynamiek en de afsluiter zijn zeer goede tracks.