Mogwai - As the Love Continues (2021)

Label: Rock Action

1. To the Bin My Friend, Tonight We Vacate Earth (5:09)
  2. Here We, Here We, Here We Go Forever (4:45)
  3. Dry Fantasy (5:10)
  4. Ritchie Sacramento (4:12)
  5. Drive the Nail (7:14)
  6. Fuck Off Money (5:53)
  7. Ceiling Granny (3:58)
  8. Midnight Flit (6:08)
  9. Pat Stains (6:55)
  10. Supposedly, We Were Nightmares (4:36)
  11. It's What I Want to Do, Mum (7:23)
avatar van WesleyX16
Heel mooi album, zoals ik Mogwai het liefst hoor. Maar het prijsnummer is It's What I Want To Do, Mum... Ja en ik houd van hun titels. Lekker balorig inderdaad.

avatar van Rinus
Prachtig album weer van de band, met alle ingrediënten, die we van Mogwai kennen. Mooie productie ook, die alles laat horen, wat er in de muziek zit.

avatar van Hedser
Eerste album dat ik beluister van Mogwai en het bevalt erg goed. Ondanks dat post-rock al jarenlang een geliefd genre van me is, was ik nog nooit eerder aan een album van deze band begonnen. Ik kende Mogwai Fear Satan al wel, maar dat vond ik geen geweldig nummer. Omdat dat volgens mij toch één van hun grootste classics is, ben ik er nooit verder ingedoken.

Nu dus wel. Gelukkig maar, want dit album staat vol met mooie post-rock nummers, waar voldoende variatie in zit. Midnight Flit is mijn favoriet, echt een episch nummer met die strijkers erbij. Ook Drive the Nail met een mooie hard-zacht dynamiek en de afsluiter zijn zeer goede tracks.

avatar van davevr
Mogwai blijven toch gewoon steengoed, en zo hoor ik ze het liefste

avatar van Aladdin
Helemaal mee eens. Ik vind het onbegrijpelijk dat dit zo gemiddeld gewaardeerd wordt, alsof het een fractie boven het maaiveld uitsteekt. Nee toch? Dit is toch op z'n minst een zonnebloem?

Zoveelste prima Mogwai plaat, de 2lp yes. Post-rock deels, maar ook wel meer dan dat begrip. Maakt dat wat uit?. Neen toch, dit is gewoon bovengemiddeld goed weer. Luistert heerlijk weg, da's toch ook de bedoeling van goede muziek. Typisch herkenbaar ook wel, typisch Mogwai dus. Afwisselend langere, middellange nummers, die alle beklijven en prima weg luisteren. Nu dit nog eens live kunnen beluisteren, ...

avatar van Molemen25!
Deze plaat blijft toch echt op repeat staan hier. Zo richting het vierde kwart van het jaar staat ie nog steeds in mijn top 3 dit jaar. Benieuwd hoe het in december zal zijn. Pat Stains is echt van een schoonheid niet te geloven....

avatar van Ernie
Juist aangeschaft, heb allesin huis van Young Team tot The Hawk is Howling. Even de aandacht verloren maar ook nog Les Revenants en Atomic soundtracks gekocht. Nu een inhaalbeweging met deze
Deze mannen stellen eigenlijk nooit teleur.

Dim
Niet alleen de liefde, maar ook de goede muziek zet zich voort. Wederom een steengoede plaat.