The Weather Station - Ignorance (2021)

Canada
Folk
Label: Fat Possum

1. Robber (5:20)
  2. Atlantic (3:53)
  3. Tried to Tell You (3:38)
  4. Parking Lot (4:06)
  5. Loss (3:36)
  6. Separated (3:24)
  7. Wear (3:18)
  8. Trust (5:00)
  9. Heart (3:47)
  10. Subdivisions (4:40)
avatar van Fathead
Vervelende plaat, maar ik houd dan ook niet van Fleetwood Mac.

avatar van philtuper
Fathead schreef:
Vervelende plaat, maar ik houd dan ook niet van Fleetwood Mac.
Aan de crack gezeten toen je deze reactie plaatste? Heeft niks met Fleetwood Mac te doen en het enige vervelende is die onzinnige non-reactie van je.

philtuper schreef:
Nou, nou, een beetje beschaafd reageren mag ook wel. Ik zeg alleen dat ik vind dat dit op Fleetwood Mac vind lijken en dat is een band waar ik niets mee heb. Onnodige tackle op de benen...

avatar van philtuper
Fathead schreef:
Niet alles te serieus nemen Fathead. Als je zo'n linksbuiten opmerking maakt kun je ook een tackle verwachten. Maar ik zeg niet op de benen dus schwalbe deze reactie van je.

On topic: Ik zou graag een iets meer inhoudelijke reactie zien. Wat maakt deze plaat vervelend? Ik vind vervelend een raar woord in deze. En Fleetwood Mac hoor ik zelf nergens terwijl ik toch graag een Fleetwood Mac plaat mag opzetten.

Let's shake hands after the match.

philtuper schreef:

Let's shake hands after the match.

Gelijk heb je! Ik zal hem binnenkort weer eens een kans geven.

avatar van Chameleon Day
Robber = Hapiness Is Easy. Overduidelijk. Kan geen toeval zijn.

avatar van ohmusica
Er zijn maar weinig aan nieuwe platen in dit genre die mij van a tot z kunnen boeien. Gedegen en consistent.