The Hunna - I'd Rather Die Than Let You In (2020)

Label: LMW

1. One Hell of a Gory Story… (1:22)
  2. I Wanna Know (3:37)
  3. Young & Faded (2:51)
  4. Dark Times (2:45)
  5. One Second Left (2:30)
  6. Lost (3:03)
  7. One Day You’ll Thank Me (2:33)
  8. If This Is Love (1:56)

met phem

9. Anything Is Better Than Nothing (2:52)
  10. Cover You (2:15)

met Travis Barker

11. Horror (3:27)
  12. I’d Rather Die Than Let You In (3:12)
avatar van Grecio
Tja, ze maken wel leuke muziek, maar ik krijg echt kriebels bij (verkeerd gebruikte) auto-tune.. hij heeft het ook helemaal niet nodig. Ugh voor nu een laag cijfer ik zal het nog een paar keer proberen.

avatar van musician
2,0 is inderdaad wat aan de lage kant!
Het is buitengewoon treurig dat een band als de Hunna (blijkbaar) zo weinig aandacht trekt in den lande. Het kan hoor, dat mensen het gevoel hebben dat het een zoveelste wat opgefokt indie bandje uit Engeland is.

Maar daar staat weer tegenover, dat als je er van houdt het ook weer geweldig is. Dan ligt er natuurlijk de vraag waarom er blijkbaar zoveel verschil bestaat in belangstelling tussen de ene kant van de Noordzee en de andere kant.

Voor de onwetende doch nieuwsgierige luisteraars zal ik in ieder geval de clipjes van de singles die zijn uitgebracht even aan de betreffende nummers hangen.