Gary Numan - Intruder (2021)

geen stemmen

12. When You Fall *
  13. The End of Dragons [Alt Piano] *
  • vanaf 21 mei te koop
avatar van Poles Apart
A nu Numan album, en aan de hoes te zien heeft Gary tegenwoordig een streepje voor.

11 januari verschijnt de eerste video:

Gary Numan - Intruder (Official Video)

avatar van Castle
Hoop de joetjoep wat beloofd voor het album, mei klinkt nog ver...

avatar van vigil
Toch wel iets om naar uit te kijken, zijn laatste worp vind ik nog steeds fantastisch.

Ik ben zeker nieuwsgierig. Heb de laatste tour ook 2 keer gezien. Was genieten.

Echter vind ik wel dat zijn platen wel steeds hetzelfde klinken de laatste jaren. Waarmee ik niet zeg dat r slecht is. Verre van zelfs. Maar ik wacht toch even met de preorder.

avatar van Castle
Intruder het nummer is in de lijn van zijn vorige albums.
Heel herkenbaar en zeker niet slecht ( best lekker zelfs), maar wacht met aankopen tot de rest van het album bekend is.

Intruder verrast me toch weer. Ik vind het vooral heel erg Depeche Mode rond 86 klinken.
Ik wacht nog steeds wel af, maar wat ik al schreef, Numan levert de laatste jaren niet echt heel slecht werk af....

avatar van herre48
Intruder ligt idd in het verlengde van zijn twee vorige worpen. Ik zag hem in de Trix en Lokerse Feesten op de laatste tour, vooral op dat eerste optreden was hij fantastisch.

Ik volg hem wat op FB. Wat ik vreemd vind, is dat hij zijn laatste platen (dus ook deze) via crowdfunding financiert. Zijn er nog dergelijke "relatief grote" artiesten die dit doen?

avatar van Erwin.c
Ik zou willen dat Gerrie weer een paar stappen terug deed, iets wat minder bombast in zijn muziek gooide en zijn pruik af deed. Ik bedoel het niet negatief maar hij draait wat door in zijn personage!

Zijn laatste nummer is wel geweldig( I am. Screaming) ,..klinkt als zijn laatste albums maar toch met een vleugje van het ‘Dance’ album. Ben zeer benieuwd naar het hele album

avatar van VanDeGriend
herre48 schreef:
I
Yep maar genoeg. PledgeMusic was een site waar artiesten geld ophaalden voordat ze een product uitbrachten. Helaas failliet nu. Relatief grote namen als Gary Numan , Bring me the Horizon, Ben Folds Five, Lamb , Killing Joke en een hele trits anderen maakten gebruik van het concept. Bandcamp is ook een goed voorbeeld. Een band als Marillion heeft bijna al zijn albums van de laatste 20 jaar via crowdfunding gefinancierd. Zij zijn denk ik de eerste "grote" naam die dit concept hebben ingezet.