Beachy Head - Beachy Head (2021)

Label: Graveface

1. Warning Bell (3:48)
  2. Michael (4:15)
  3. Distraction (3:14)
  4. All Gone (3:17)
  5. Looking for Exits (2:53)
  6. October (3:45)
  7. Hiddensee (2:53)
  8. Destroy Us (4:17)
avatar van Premonition
Vreemd dat hier nog geen berichten staan, dit is toch wel een soort superdreamshoegazegroep (is dit goed Nederlands?), bestaande uit leden van Slowdive en Flaming Lips.

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Premonition schreef:
Interessant album en maakt nu best wat uurtjes deze dagen.

Net de singles geluisterd en dat beviel goed. Album in de playlist gegooid.

avatar van Mjuman
Premonition schreef:
Interessant album en maakt nu best wat uurtjes deze dagen.

Tja we hadden ook al Minor Victories - Minor Victories (2016) vóór de komst van Slowdive - Slowdive (2017). En na Lush hadden we al Piroshka - Brickbat (2019) en die komen nu ook weer met een nieuwe op Bella Union - je mot 't maar bij kunnen houden.

Klinkt niet verkeerd, dit - maar moet wel even m'n shoegaze-muts van boven halen (ligt bij de rap-petten, de pork-pie hat en de jazz-alpino) - met dit weer zet je nix op 'tooft

OOOOO
Beachy head is wel suicide spot nummer 1 in de UK. Betoverend mooi ook daar die kust. Past die combinatie bij de muziek?

avatar van Johnny Marr
Heerlijk!

avatar van Chameleon Day
Fijn voor de zwoele zomeravond die maar niet komt...

avatar van luigifort
Luistert id lekker weg! Warning Bell, Michael en Destroy Us de duidelijke toppers!

Kende jij ze al johan de witt?
En belangrijker, wat vind je van de hoes?

avatar van luigifort
Die ken ik dan weer niet
Dit is leden van Slowdive en leden van Flaming Lips, zoals Premonition aan het begin zegt