Bruno Pernadas - Private Reasons (2021)

Portugal
Label: Pataca

1. Family Vows (6:05)
  2. Lafeta Uti (6:47)
  3. Fuzzy Soul (4:18)
  4. Theme Vision (6:21)
  5. Little Season I (7:06)
  6. Little Season II (1:57)
  7. Recife (5:49)
  8. Jory I (2:19)
  9. Jory II (7:06)
  10. Brio 81 (8:51)
  11. Loop Joy (5:50)
  12. Step Out of the Light (9:15)
  13. Far Beneath Your View (3:05)
avatar van ni slecht
Tsja, Bruno, het is toch weer iets geworden.

Zowat alle nummers hebben iets onvoorspelbaars, speels en uniek waardoor de aandacht (ondanks de lengte van het album), nooit afdwaalt. Wel integendeel, volledig meegezogen naar een hippe bar in Porto of Lissabon in volle zomer, een erg warme sfeer hangt over dit album. Is er dan toch hoop?

avatar van Obscure Thing
Bij vlagen heerlijk zomers wegdromen naar een warm strandje, maar net iets te lang en af en toe wel heel mierzoet.

avatar van aerobag
Shout out naar Step out of the Light, wat een beeldig nummer. Een elegant intro die omslaat in een opbeurende groove. Sterk gedaan hoor