Richard Marx - Richard Marx (1987)

Label: Manhattan

1. Should've Known Better (4:10)
  2. Don't Mean Nothing (4:41)
  3. Endless Summer Nights (4:30)
  4. Lonely Heart (3:13)
  5. Hold On to the Nights (5:12)
  6. Have Mercy (4:33)
  7. Remember Manhattan (4:18)
  8. The Flame of Love (3:37)
  9. Rhythm of Life (4:44)
  10. Heaven Only Knows (5:40)
avatar van GrafGantz
Mssr Renard schreef:
Nou, die Greatest Hits heb je dan vast ook.

Hij heeft er zes, waarvan ie er eentje met een voldoende waardeert.

avatar van Mssr Renard
GrafGantz schreef:

Hij heeft er zes, waarvan ie er eentje met een voldoende waardeert.

Hij heeft er wel 120, inclusief promo's, samplers en test-pressings. We hebben hier te maken met een echte Marx-fan.

avatar van Edwynn
Ik heb deze, Repeat Offender én Paid Vacation ook nog liggen. Het is een beetje hap-slik-weg muziek. Maar bij tijd en wijlen best leuk om te horen. Er zit ook best wel hart en ziel in, ondanks dat het voor die tijd de gebruikelijke formule voor wat succes was.
Vooral op deze eersteling hoor je een stapel radiogerichte US rock uit de 80s waar je de bijbehorende montages in puberfilms zo bij kan bedenken. Of het nu stuntende straaljagers zijn of een strafwerkclubje op een school maakt verder helemaal niets uit.

Toto is nooit ver weg enen dus is het ook heel erg braaf. Maar dat mag natuurlijk best op zijn tijd.

Marx is trouwens wel een scherpe twitteraar. Maar dat terzijde.

avatar van vigil
Edwynn schreef:

Marx is trouwens wel een scherpe twitteraar. Maar dat terzijde.

En een paar jaar geleden ook nog een soort van held die een doorgedraaide gek in een vliegtuig verschalkte. Hij is echt van alle marxten thuis blijkt wel

Singer Richard Marx Restrain Unruly Passenger On Flight