Mach-Hommy - Pray for Haiti (2021)

Label: Griselda

1. The 26th Letter (3:39)

met Westside Gunn

2. No Blood No Sweat (1:54)
  3. Folie Á Deux (2:34)

met Westside Gunn en Keisha Plum

4. Makrel Jaxon (2:00)
  5. The Stellar Ray Theory (3:14)
  6. Marie (2:49)

12. Rami (2:28)

13. Kreyol [Skit] (1:06)
  14. Au Revoir (3:47)
  15. Blockchain (1:46)
  16. Ten Boxes - Sin Eater (2:50)
avatar van Yestsida
Mijn eerste aanraking met Mach-Hommy, vind het wel ontzettend goed klinken!

avatar van Silky & Smooth
Vaak werden Mach-Hommy's matige rapskills verbloemd door de producties , maar die zijn hier ook matig tot (hee) zwak. Snap de hele hype rondom deze man absoluut niet.

avatar van Nr.4
Silky & Smooth schreef:

Dit.

avatar van JayM
Als er iets is wat Westside Gunn goed kan, is het het creëren van hype. Al zijn (en Griselda’s) albums noem hij certified classics (lol) en ook deze behoort in zijn ogen tot de crème de la crème. Zijn vele schapen nemen dit blind over en voila, missie geslaagd. Mach-Hommy is textueel wel een stuk interessanter dan zijn labelgenoten en als featuring kan ik hem vaak prima waarderen, maar daar houdt het bij mij ook op. Wederom een matig album wat door moet gaan als album of the year.

avatar van overmars89
Hmm, redelijk veel negativiteit hier. Ik moet zeggen dat ik de Griselda producties juist goed vindt matchen met de rapstijl van Mach-Hommy. Ook de redelijk subtiele toevoegingen van Westside kan ik hier wel waarderen.

Alleen dat zingen af en toe is redelijk belachelijk. Al zijn ze wel zo zelfbewust dat het ook wel weer geinig is.