Tyler, the Creator - Call Me If You Get Lost (2021)

Label: Columbia

8. Runitup (3:49)

met Teezo Touchdown

9. Manifesto (2:55)

met Domo Genesis

10. Sweet / I Thought You Wanted to Dance (9:48)

met Brent Faiyaz en Fana Hues

met Lil Uzi Vert en Pharrell Williams

15. Wilshire (8:35)
  16. Safari (2:57)
avatar van lowieke
Dit is niet normaal..... Misschien wel tylers beste. Maar misschien denk ik dat bij elke plaat.

Hoe dan ook knap dat hij, na Igor, deze weg inslaat. En op een briljante wijze. Het is een ode aan rap en tegelijk een meesterwerk in rap...

avatar van lowieke
Kos schreef:
Wilshire is wel de nieuwe Sing About Me.

Ik denk juist dat Wilshire de nieuwe Dylan is. Bob Dylan in een hiphop nummer.

avatar van Frank West
Verhoogd naar 5 sterren. Vind deze nog sterker dan het fantastische Flower Boy en IGOR, met WUSYANAME en WILSHIRE als persoonlijke hoogtepunten op deze plaat. Al met al wel het beste album die ik dit jaar heb gehoord.

avatar van Slowgaze
Een rapper die zichzelf vergelijkt met good ol' Charlie Baudelaire: ja, is de postmodernist in mij was opeens geïnteresseerd in Tyler, the Creator. Helaas blijven die verwijzingen wel heel erg aan het oppervlak hangen, tikkeltje middelbare scholier die zichzelf heel erg identificeert met de romantici, en is het album zelf wel heel erg rommelig. Vermaeckelijk is het op zich allemaal wel, maar ik krijg er niet echt een connectie mee.