Kælan Mikla - Undir Köldum Norðurljósum (2021)

IJsland

Yes morgen de release, hopelijk snel in Venray

avatar van stoepkrijt
DjFrankie schreef:
Yes morgen de release, hopelijk snel in Venray
Jij kent ze dus al! Ik ontdekte deze groep een paar dagen geleden. Een mix van darkwave, post-punk, shoegaze en etherische vocals. Leek me nou echt iets voor jou.

Ik vind de vier al vrijgegeven singles behoorlijk wisselend van stijl, dus ik ben erg benieuwd wat voor kant dit album opgaat en welke stijl er straks de boventoon gaat voeren.

avatar van DjFrankie
stoepkrijt schreef:

Ja toffe band, heb de rest ook in huis. En 2 jaar terug nog live gezien

avatar van madmadder
stoepkrijt schreef:

Whaa, nu ben ik ook benieuwd naar dit album.