Cradle of Filth - Existence Is Futile (2021)

geen stemmen

Label: Nuclear Blast

1. The Fate of the World on Our Shoulders (1:37)
  2. Existential Terror (6:17)
  3. Necromantic Fantasies (5:40)
  4. Crawling King Chaos (5:27)
  5. Here Comes a Candle... (Infernal Lullaby) (1:28)
  6. Black Smoke Curling from the Lips of War (5:21)
  7. Discourse Between a Man and His Soul (5:30)
  8. The Dying of the Embers (6:08)
  9. Ashen Mortality (1:50)
  10. How Many Tears to Nurture a Rose? (4:34)
  11. Suffer Our Dominion (6:22)
  12. Us, Dark, Invincible (6:26)
  13. Sisters of the Mist (7:14)
  14. Unleash the Hellion (6:23)
  • vanaf vrijdag 22 oktober te koop
avatar van Eddie
Het eerste nummer ‘Crawling King Chaos‘ smaakt wel naar meer. Wat me op het eerste gehoor opvalt is dat het geluid wat opener is (de mix doet me in de verte een beetje denken aan Principle of evil made flesh’). Dit eerste nummer maakt me wel enthousiast voor deze plaat. Ik hik alleen een beetje tegen de speelduur aan. Bijna anderhalf uur vind ik van de meeste bands veel te veel van het goede.

avatar van gigage
Het zal niet meevallen om het vorige album te overtreffen. De single geeft er nog geen aanleiding toe.

avatar van Eddie
Net Necromantic Fantasies beluisterd. Daar ben ik toch een stuk minder enthousiast over