Ross from Friends - Tread (2021)

geen stemmen

Electronic / Dance
Label: Brainfeeder

1. The Daisy (5:38)
  2. Love Divide (4:29)
  3. Revellers (6:53)
  4. A Brand New Start (2:35)
  5. XXX Olympiad (5:11)
  6. Grub (4:28)
  7. Spatter / Splatter (4:16)
  8. Morning Sun in a Dusty Room (3:08)
  9. Run (6:10)
  10. Life in a Mind (5:03)
  11. Thresho_1.0 (4:01)
  12. Thresho_1.1 (0:33)
  • vanaf vrijdag 22 oktober te koop
avatar van Mausie
The Daisy is echt fabelachtig mooi. Weer iets heel anders dan recente klapper Burner.

avatar van remcodurez
Inderdaad, wat een eerste single. Ik was na twee luisterbeurten al helemaal verkocht in tegenstelling tot Burner die toen hij eens binnenkwam, HARD binnenkwam.
De bijhorende clip van 'The Daisy' is ook de moeite.: Ross From Friends - 'The Daisy' (Official Video) - YouTube

Ik kan niet wachten op het volledige album. Een van de meeste interessante artiesten op het moment voor mij.

avatar van -SprayIt-
Sinds het uitkomen al verliefd op zijn vorige album, dus kijk hier erg naar uit!

avatar van panjoe
Ross goes Four Tet, lijkt het? Ik vind het helemaal prima.