Smiths - Bigmouth Strikes Again (1986)

Label: Rough Trade

1. Bigmouth Strikes Again (3:12)
  2. Money Changes Everything (4:40)
  3. Unloveable (3:54)
Door deze leerde ik The Smiths kennen. Met beide B-kantjes is ook niets mis.

avatar van dazzler
Omdat er geen "The" op de hoes staat, heet de band volgens MusicMeter plots Smiths.

Deze vraag blijft echter onbeantwoord: Wat dan met hoezen waar geen artiestennaam op staat?

avatar van johan de witt
dazzler schreef:

Een beetje zoals Diamond Dogs.
Bowie - Diamond Dogs (1974) - MusicMeter.nl

avatar van Poles Apart
dazzler schreef:

Die arme Jandek bestaat dan opeens niet meer. Althans niet op MuMe.

Inderdaad een gevalletje doordraverij. Al die American Recordings albums van Johnny Cash moeten ook worden aangepast dan.

Tenzij een artiest/band ook daadwerkelijk zijn/haar/hun naam veranderen (zie The Nits/Nits), zou dit niet moeten gebeuren. Enfin, ik zal m'n Bigmouth maar houden

avatar van luigifort
Wish van The Cure heeft ook alleen Cure op het album. Hier dan wel onder The Cure...