Racoon - Spijt Is Iets voor Later (2021)

Label: Sony

1. Het Is Al Laat Toch (3:28)
  2. De Held en de Lul (4:20)
  3. Tijd Verliezen (3:56)
  4. Geef Je Hart Niet Zomaar Weg (4:05)
  5. We Willen Meer Meneer (1:33)
  6. Hee Joh Jip (3:00)
  7. Laat Mij Maar Blind Zijn (3:32)
  8. De Echte Vent (3:55)
  9. Historie van een Man (3:29)
  10. Uit Evenwicht (3:09)
avatar van Grecio
Helemaal geen verkeerd album hoor!

avatar van Bartman
Eens. Ik vond Racoon op hun laatste albums veel te gezapig klinken en was al een beetje afgehaakt. Nu is dit natuurlijk ook alles behalve een rockend album, maar hij pakt me wel weer. En dat was bij Racoon al lang geleden. Ik denk dat de Nederlandstalige teksten daarmee te maken hebben, die zijn erg mooi. En goed gezongen vind ik. Kortom: top album!

avatar van MIAB
Man, wat een album! Racoon heeft een slimme stap gezet naar de Nederlandse taal. Ik vind zijn stem echt fantastisch en de liedjes snijden.. door alles heen. Prachtig! 4,5*

1. Het Is Al Laat Toch (3:28) --- 4,5
2. De Held en de Lul (4:20) --- 3,5