Lil Wayne & Rich the Kid - Trust Fund Babies (2021)

Label: Young Money

1. Feelin' Like Tunechi (3:06)
  2. Headlock (3:01)
  9. Buzzin' (3:18)

met YG

10. Yeah Yeah (3:05)
avatar van Yestsida
Naast Kanye, Drake en Meek Mill is ook deze toch aan het solliciteren voor meest lelijke hoes van het jaar.

avatar van Yestsida
Leuk.

Leuk maar ook zeker niet meer dan dat, gewoon een lekkere snack voor tussendoor. Lil' Wayne rapt alle beats aan flarden, net zoals hij de laatste tijd weer doet op gastbijdrages. Kon ik Rich the Kid missen op dit album? Waarschijnlijk wel, zal ook niet snel een soloalbum van hem opzetten, maar storen doet hij niet.

Er is weinig speciaals aan de beats op dit collaboratiealbum maar goed genoeg zodat beide rappers mooi hun ding kunnen doen.

Hoogstaand is dit absoluut niet, maar daar gingen deze heren ook niet voor lijkt me. Veel zet ik dit album niet meer op maar het is toch een aangenaam halfuurtje wanneer deze de weg naar mijn playlist weer weet te vinden.

Een half punt (of misschien wel een punt) eraf zou misschien een realistischer cijfer zijn maar Lil' Wayne zijn honger is terug te horen op dit project en dat werkt aanstekelijk!