Limp Bizkit - Still Sucks (2021)

Label: Suretone

1. Out of Style (3:22)
  2. Dirty Rotten Bizkit (3:01)
  3. Dad Vibes (2:12)
  4. Turn It Up, Bitch (2:20)
  5. Don't Change (2:55)
  6. You Bring Out the Worst in Me (3:12)
  7. Love the Hate (1:56)
  8. Barnacle (1:55)
  9. Empty Hole (1:52)
  10. Pill Popper (2:24)
  11. Snacky Poo (4:11)
  12. Goodbye (2:35)
avatar van james_cameron
Met amper 32 minuten speelduur is dit na tien jaar natuurlijk een nogal karig nieuw album, maar ik moet zeggen dat het allemaal wel fris en energiek klinkt, met een gezonde dosis zelfspot. De twaalf tracks zijn kort maar krachtig en het album is voorbij voor je er erg in hebt. Fred Durst is goed bij stem, de gitaarriffs zijn lekker stevig en productioneel is het ook dik in orde. Nieuwe fans zal men er waarschijnlijk niet mee krijgen en het niveau van de teksten zuigt uiteraard nog steeds, maar stiekem is dit best lekker.