Sun's Signature - Sun's Signature (2022)

Rock / Pop
Label: Partisan

1. Underwater (6:45)
  2. Golden Air (5:42)
  3. Bluedusk (5:00)
  4. Apples (7:27)
  5. Make Lovely the Day (2:29)
avatar van Kronos
Ja, een mailtje gestuurd naar de webwinkel. Eigenlijk mag dit daar al nooit terecht komen natuurlijk want dit hoort een kwaliteitscontrole in de fabriek niet te passeren.

Kronos schreef:

Bij mij heel veel bijgeluiden, tikjes en weet ik het wat. Hoort ook niet (laat staan een kras op een lp die volledig geseald was). Triest, maar aan controles doen ze tegenwoordig niet meer. Veel geld vangen wel.

avatar van Kronos
Als ik het zo lees is jouw exemplaar er nog erger aan toe. Alleen bij Golden Air in het begin iets van een minuut en helemaal op het einde hoor ik een tik. Verder valt het mee. Al hoor ik hier en daar ook wel wat bijgeluiden. Ongetwijfeld is mijn gehoor minder goed. En mijn eisen liggen waarschijnlijk lager bij vinyl. Ik koop het niet speciaal om de geluidskwaliteit.

Artiesten zouden misschien stilaan ook wel beter moeten weten en hun muziek gewoon op cd uitbrengen. Maar mogelijk verdienen zij ook meer aan vinyl.

Het is jammer, want de kwaliteit op kant A is wel goed en dan klinkt dit album gelijk zo ongelooflijk mooi.

Want hoe dan ook: het is een juweeltje natuurlijk.

aERodynamIC schreef:

Samen hebben we dus een goed exemplaar.

avatar van Kronos
Zonet een vriendelijk mailtje terug gekregen. Ik had aangegeven liever een deel terugbetaald te krijgen dan retourneren (en zitten wachten op een nieuw exemplaar dat misschien nog slechter is...). Ze hebben aangeboden om 50% terug te betalen. Vind ik wel oké.

Dank voor de tip, wist niet dat Liz iets nieuws had uitgebracht. Steve Hackett mmm, hoop dan geen prog sound.
Luister nu, vrij zoet, maar zal m ook even op de headphones luisteren.
Idd gewoon nog €17 bij Plato.