Pusha T - It's Almost Dry (2022)

Label: GOOD

1. Brambleton (2:50)
  2. Let the Smokers Shine the Coupes (2:30)
  3. Dreamin of the Past (2:53)

met Kanye West

4. Neck & Wrist (3:29)

met JAY-Z en Pharrell Williams

5. Just So You Remember (2:58)
  6. Diet Coke (3:00)
  7. Rock N Roll (3:53)

met Kanye West en Kid Cudi

8. Call My Bluff (2:48)
  9. Scrape It Off (2:32)

met Lil Uzi Vert en Don Toliver

10. Hear Me Clearly (2:21)

met Nigo

11. Open Air (2:12)
  12. I Pray for You (4:21)

met Labrinth en Malice

avatar van Tommoo
Pusha T - It's Almost Dry | Main Street Vinyl - mainstvinyl.com kun je hem pre-orderen. Maar verwacht dat het nog wel een paar maanden kan duren voor hij dropt gezien het drukken op vinyl altijd wel 3 maanden kan duren. Lekker voor bij wat sneeuw op een zwoele zomeravond in augustus dus.

Tommoo schreef:

Reken maar op een jaar met de huidige levertijden… en dit linkt alleen naar CD volgens mij.

avatar van Kos
Kos
Haha, ja 15 euro voor vinyl zou wel leuk zijn...

Silky & Smooth schreef:

15 pond zou het dan zijn, maar ja €17,88 zou nog steeds leuk zijn haha. Maar zie het nu ja: CD inderdaad... was weer eens te rap (haha) met het geloven van een bron.

avatar van Tommoo
In dat geval, voor de liefhebber die het over een dure illegale boeg wil gooien. Is dit een soort vintage manier van wat branden bij cd's ooit was? of is dit gewoon helemaal fake?

Its almost dry Pusha T Vinyl | Etsy Nederland

Kos schreef:
Haha, ja 15 euro voor vinyl zou wel leuk zijn...

Ik meen mij te herinneren dat de LP van Daytona destijds voor $15 te koop was via Kanye’s shop, dus wie weet.

avatar van Tommoo
Ja bij minder lange speelduur kan zo’n prijs nog wel, maar bij een volwaardige plaat van +30 min aan muziek vrees ik van niet

avatar van Ralph.
Top 3 beats van 2022:

1. Let The Smokers...
2. Call My Bluff
3. Brambleton

Doei voor de competitie

avatar van Silky & Smooth
Elke heb ik het gevoel dat hij zijn kruit verschoten heeft met de eerste twee tracks, maar als ik doorluister vind ik elke track weer minimaal goed. Weinig tot geen mindere of zelfs matige momenten en een paar dikke uitschieters. Ook tof om te horen dat Pharrell ook nog dit soort beats kan maken. Hij en Kanye vullen elkaar uitstekend aan op dit album. Gek genoeg ben ik niet zo enthousiast als bij Daytona, maar hij veegt wel weer gewoon de vloer aan met 90% van de (hedendaagse) rappers.

(Zijn er meer mensen bij wie het nog steeds elke keer erg laat doordringt dat het Jay-Z is die rapt op Neck & Wrist?)

avatar van Ralph.
Ga ik Pusha voorbij 2Pac en Ghostface laten gaan in mijn allertijden lijst?

Everything don't need to be addressed
The pull-up's like a FedEx truck
I can send some PEEPS 'round there right now
1-800 call my bluff

avatar van thgryda
Deze heb ik totaal gemist. Mooi om af te wisselen met de nieuwe Kendrick. Pusha is immers voor mij een soort van kruising tussen guilty pleasure en een held. In principe is het niet mijn type rap maar hij brengt het altijd op zo een bazige manier dat ik me zelfs niet een beetje schaam dit goed te vinden.

En dan lees ik nog dat Kanye een deel van de beats heeft gedaan, hetgeen al op Daytona een zieke combo bleek, en dat Pharrell de rest heeft geproduceerd. En laat ook die net terug in vorm zijn.

Beetje hyped toch wel...

avatar van thgryda
Na 2 luisterbeurten een klein beetje teleurgesteld. Ik had de consustentie van Daytona verwacht op de lengte van MNIMN met de uitschieters van die plaat. Maar ik oordeel pas na een paar weken.

avatar van Niek
Nee, niet zo goed naar mijn mening. Paar sterke producties (ook lang niet allemaal) maar vooral Pusha T is een eenzijdige rapper die nergens echt indruk kan maken. Dat Jay-Z nog zwakker komt, zegt meer over meneer Carter nowadays dan over Pusha.

avatar van Johnny Marr
Tommoo schreef:

Deze CD gisteren gevonden in de mediamarkt voor 14 euro, voor de geïnteresseerden/liefhebbers. Blijft een oké prijs voor zo'n tantoe hard album als dit.

avatar van thgryda
Is inderdaad toch wel weer stiekem een vies dikke plaat.