Five Finger Death Punch - AfterLife (2022)

Label: Better Noise

1. Welcome to the Circus (4:16)
  2. AfterLife (4:03)
  3. Times Like These (3:29)
  4. Roll dem Bones (3:19)
  5. Pick Up Behind You (3:08)
  6. Judgment Day (4:52)
  7. IOU (4:27)
  8. Thanks for Asking (3:18)
  9. Blood and Tar (3:22)
  10. All I Know (5:11)
  11. Gold Gutter (3:53)
  12. The End (3:43)
avatar van hellboy123
Times like these is inmiddels ook te beluisteren, een vrij lekkere ballad: https://www.youtube.com/watch?v=Q10xp8KFwiI

avatar van JVT
JVT
Meer van hetzelfde, mss zelfs iets meer rustpuntjes. Wss zullen die niet in goede aarden vallen bij de liefhebbers van het stevigere werk, ik kan het wel aanhoren. Lekkere plaat, niet meer, niet minder!

avatar van legian
Tja, we weten ondertussen wel wat we van de heren kunnen verwachten. Het klinkt allemaal weer degelijk en bij vlagen weer erg catchy. Ze kunnen nog steeds goed hard uit de hoek komen, maar weten nergens meer te verrassen. Toch blijft dit altijd wel fijn wegluisteren vindt ik.

avatar van james_cameron
De gebruikelijke mix van stevige rock met een industriëel metalrandje en dik aangezette powerballads. Het is allemaal weer vaardig in elkaar gezet en opener Welcome To The Circus is te gek, maar gaandeweg wordt het kwalitatief wel wat minder. Jammer dat deze band het benodigde niveau nooit een heel album vol kan houden.