Kuedo - Infinite Window (2022)

Electronic
Label: Brainfeeder

1. Sliding Through Our Fingers (3:28)
  2. Harlequin Hallway (5:20)
  3. Time Glide (2:54)
  4. Aeolian Bodies (3:14)
  5. Shadow Dance (3:59)
  6. Encounter(vanish) (1:37)
  7. Infinite Window (4:49)
  8. Paradise Water (2:58)
  9. Skybleed Magic (4:11)
  10. Cracked Face Panel (1:11)
  11. Never - Para Sempre (4:24)
Fantastisch album. Klinkt wederom als een soundtrack. Kan niet tippen aan voorganger Slow Knife maar komt aardig in de buurt. Dikke spacetrip!

avatar van trebremmit
Kuedo's cinematic synth futurism | DJMag.com

Slow Knife vind ik briljant, deze lijkt op het eerste gehoor meer van hetzelfde maar nodigt wel uit om vaker te luisteren.

avatar van orbit
Wow, véél beter dan Slow Knife! Waar die nog een beetje bleef dralen in repetitieve sounds en zo nu en dan een aansprekende melodielijn grijpt deze je gelijk bij de nekharen. Vanaf het eerste, briljante, nummer zit je er gelijk in. Het is inderdaad een soort van symphonic electronic, maar dan van een hemelse soort. Meeslepende melodieën, perfecte climaxen, damn! Deze Kuedo laat voor het eerst al zijn kunnen zien en dat is niet misselijk. Met gemak de beste plaat van 2022 en ik zet in op 4,5 met sterke hang naar het volle pond!