Chicago - Born for This Moment (2022)

Alternatieve titel: Chicago XXXVIII

Label: BMG

1. Born for This Moment (4:50)
  2. If This Is Goodbye (3:49)
  3. Firecracker (3:50)
  4. Someone Needed Me the Most (5:17)
  5. Our New York Time (4:16)
  6. Safer Harbours (4:53)
  7. Crazy Idea (3:17)
  8. Make a Man Outta Me (4:14)
  9. She's Right (3:46)
  10. "The Mermaid" (Sereia Do Mar) (3:34)
  11. You've Got to Believe (3:12)
  12. For the Love (4:02)
  13. If This Isn't Love (4:38)
  14. House on the Hill (3:48)
avatar van Poles Apart
Oftewel "Chicago 38".

If This is Goodbye

De huidige band bestaat nog uit drie oerleden: Robert Lamm, Lee Loughnane en James Pankow.

Met verder: Ray Herrmann (sax en fluit), Wally Reyes, Jr. (drums), Neil Donell (zang), Ramon "Ray" Yslas (percussie), Tony Obrohta (gitaar), Loren Gold (keyboards en zang), en tenslotte Eric Baines (bas en zang).

avatar van musician
Ik heb de rest niet gehoord. Maar If this is goodbye vind ik niet heel erg geweldig. Maar goed, dik in de zeventig. Wat kun je er van zeggen.

avatar van SemdeJong
Het feit dat het album een naam heeft en geen Chicago ... heet, geeft al aan dat er iets veranderd is.
Chicago grijpt terug naar de jazzinvloeden van de beginjaren. Voor de doorsnee luisteraar misschien niet een interessant album maar voor mij een prima album wat lekker weg luistert.